HP9730 當前離線
好多775扇賣,請PM
進階會員
請問如何去西藏十幾日 , 想whatsapp , 接打電話 , 這張是不是比較抵 ? 還是中移動的一卡兩號好 ? Thanks ... linuschui 發表於 2013-6-8 16:52
TOP
vetobc 當前離線
初級會員
apliucard 當前離線
ppbread 當前離線
中級會員
linuschui 當前離線
我上個月先從西藏回來~ (師兄你去西藏邊度?) 我拎左聯通1卡兩號, 同埋一張移動2G卡 (TB買,濟南 ... HP9730 發表於 2013-6-12 14:21
167pk 當前離線
Banned
回復 apliucard 天水圍PCCW CDMA有無3G信號 ppbread 發表於 2013-6-12 16:20
sergeant 當前離線
回復 HP9730 你有沒有CDMA手機測試 我在大陸用中國電信,CDMA手機,坐青藏鐵路全程上網無断線 ... apliucard 發表於 2013-6-12 15:58
謝謝師兄非常詳細的分享 ! 其實是同事去西藏 (我都想去, 但子女細太太唔放人) , 在閱讀完這七十多版後 , ... linuschui 發表於 2013-6-12 16:40