請問如何去西藏十幾日 , 想whatsapp , 接打電話 , 這張是不是比較抵 ? 還是中移動的一卡兩號好 ? Thanks ...
linuschui 發表於 2013-6-8 16:52


我上個月先從西藏回來~
(師兄你去西藏邊度?)

我拎左聯通1卡兩號, 同埋一張移動2G卡 (TB買,濟南「綠色田園」卡,人仔$28有$40 value卡)
聯通卡開$15 200MB 准3G流量("GPRSD15",話就話2G但可收H+訊號),移動行$20 150MB plan (2G)~
用機係Lenovo A820 (雙卡神機~)

去得西藏唔可以只用平唔平做compare,因為有d地方真係得一邊signal收到,又或者好差。
最明顯係青藏鐵路,我係硬坐去西寧轉飛機既 (平!!!)
中間好多時有格但上唔到網,好似whatsapp呢d低流量都去唔到,往往以hrs以上先ok~

以前d人話小鎮聯通收唔到,我發現好左。
唔少小鎮聯通都有signal,相反移動會冇格。
當然有d一定要移動啦,珠峰大本營中間d山路得移動ok,當然好慢啦。
如果你大市好似拉薩個d就兩個都冇咩問題啦~

不過去西藏要小心電量:
1) 因為信號唔強,所以好食電咁追台,在香港一日叉一次既電得75%功力。
     所以我會聯通卡lock行2G (有時追唔到台 / 上唔到先3G)
2) 建議用可換電既電話,朋友用尿袋唔著機,尤其太凍
(一個用Note 2 + [叉爆用唔到既]尿袋,一個新加坡版J Butterfly,一個雙電A820,但我在珠峰落黎時最多電量)


最後用左幾多流量呢?
用Note2既朋友都好多whatsapp,用左220MB左右 (再用"KG10"疊加70MB)
我同用J Butterfly既朋友share (佢microSIM費事剪),一張220MB流量(移動) + 200MB (聯通) 用在 60%左右。
去左15日 (包西寧轉青藏入去)

至於速度呢,粗略試過。
移動卡係不能用OFCA,冇result出,speedtest做得好時會有80Kb/s (收EDGE panel 出E)
聯通收得好有接近500Kb/s, 唔好就有180左右 (H/H+ mode)。
當然唔好用香城standard比,內地網速一向比我地差。

不過聯通卡一定要回來前"QXGPRS",因為"GPRSD15"會自動續。
我用左幾蚊打去10010都唔得 (pasword成日話錯),網上人工客服又話唔辦理。
只好上去QX........ (好彩我今個月會上深圳~

希望幫到你


PS:
1) 上TB買移動卡會係大卡,用microSIM可問店家剪埋。
佢地有d SIM會chips大d,自己剪好痛苦,我幫fd剪完入Note2差d拎唔番出黎 (佢個SIM位有蓋又係食X架~)
同埋佢張SIM厚少少,拎microSIM d機唔方便/容易卡住既勿用!!!!
(所以我先同朋友tether,J batterfly 個SIM係drawer咁推,卡住就大獲)

2) 我用呢張移動卡講係因為CMHK card都係收呢個2G架啦~
     建議買一張聯通1卡2號,加去鴨仔買張$48/$78焦急至抵傾上去用,咁咪變相半價lor~

(其實我有張145毛卡,不過流量過多冇用...)

TOP

成功test左, 在HK上網, $2/MB, 星期6上深圳再test~
remark: Apn 自動detect的, 唔洗set (hk)

sim card01b.jpg

TOP

本帖最後由 apliucard 於 2013-6-12 16:00 編輯

回復 731# HP9730


    你有沒有CDMA手機測試
    我在大陸用中國電信,CDMA手機,坐青藏鐵路全程上網無断線,全程都有1Mbps
    本人是用上台,樂享3G套餐49元月費,包200MB全國及澳門流量,100分鐘打全國,全國接听免費
    使用手機是ZTE的雙模手機(CDMA+GSM),在香港可以漫遊PCCW CDMA或者使用3-2G的GSM網絡

    大大話話,我在天水圍用PCCW的CDMA,可能這個基站得我一個用

TOP

回復 733# apliucard


    天水圍PCCW CDMA有無3G信號

TOP

本帖最後由 linuschui 於 2013-6-12 16:49 編輯
我上個月先從西藏回來~
(師兄你去西藏邊度?)

我拎左聯通1卡兩號, 同埋一張移動2G卡 (TB買,濟南 ...
HP9730 發表於 2013-6-12 14:21


謝謝師兄非常詳細的分享 ! 其實是同事去西藏 (我都想去, 但子女細太太唔放人) , 在閱讀完這七十多版後 , 我打算幫她買聯通1卡兩號 , 她只去十多天 , 應該不用太多數據 , 可能都會幫她買多張移動1卡兩號 , 用舊2G 機, 至少可以保持聯絡

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 apliucard 於 2013-6-12 17:17 編輯
回復  apliucard


    天水圍PCCW CDMA有無3G信號
ppbread 發表於 2013-6-12 16:20

唔話你知,你想知請自己去買部電話回來自己試(記得開通國際漫遊)

TOP

我上個月先從西藏回來~
(師兄你去西藏邊度?)

我拎左聯通1卡兩號, 同埋一張移動2G卡 (TB買,濟南 ...
HP9730 發表於 2013-6-12 14:21



    A820 好似係單通機
01 個邊最近都做過d test , 發現單通機因為share 天線, 表現會大打折扣

舊年去東北搭左廿幾個鐘火車, 兩個台都係斷斷續續, 但係聯通就比較多地方完全收唔到, 不過移動就算收到都好慢, 打電話就OK

TOP

回復  HP9730


    你有沒有CDMA手機測試
    我在大陸用中國電信,CDMA手機,坐青藏鐵路全程上網無断線 ...
apliucard 發表於 2013-6-12 15:58



PCCW CDMA 有冇上網service?
我又唔係成日上去,況且沿海地方用WCDMA ok~

雖然有諗過去買部CDMA雙卡玩~

TOP

謝謝師兄非常詳細的分享 ! 其實是同事去西藏 (我都想去, 但子女細太太唔放人) , 在閱讀完這七十多版後 ,  ...
linuschui 發表於 2013-6-12 16:40



這是ok的,用移動既機建議可以2G上網機,咁可以share wifi比聯通主機~

TOP