你是不是買131438字頭
    我張卡13143881124   / 65251124 香港大陸用到上網 ...
apliucard 發表於 2013-5-10 10:19


經過前幾天我上大陸營業廳 、再即打上客服 、再回家經網上對話了50分鐘遊完大花園終於宣佈投降! 我張卡1314383xxxx  總之都係不可上網,再提醒各師兄在以前買到100元面值卡套封面是長城的圖、寫住"往返香港輕鬆自由!"字樣都是不可上網!

TOP

經過前幾天我上大陸營業廳 、再即打上客服 、再回家經網上對話了50分鐘遊完大花園終於宣佈 ...
naive 發表於 2013-6-10 12:14


可否 post 個封面上來

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日買的即可開通上網 ScreenShot004.jpg ScreenShot005.jpg

TOP

回復 724# parkie
你有這些自動短信我也當然有;卡是我約一年前買定到今年初才啟用,總之一定是最早期版本(面值100元所以卡套式樣當然和其他人說的50元及联通招牌樣不同);最慘係我還有多一張号碼都是這批号,真係谷爆想轉移動香港又吾係,再買過張50元卡又吾係至煩!

    http://www.hkepc.com/forum/redir ... 57&pid=29895705

TOP

回復  parkie
你有這些自動短信我也當然有;卡是我約一年前買定到今年初才啟用,總之一定是最早期版本(面 ...
naive 發表於 2013-6-11 10:51



    不如你花多$50-$60去鴨記買張新卡更好。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問兩樣野, 有無C兄知, 首先係呢張卡如果係大陸用, 人地打黎, 係咪都係香港既通電話聲呢? 第二就係, 呢張卡如果係鴨記買$50~$55, 有50RMB, 咁係咪應該買張新抵過係大陸充值呢?THX

TOP

回復  
是否深圳卡?
去開大陸 , 帶埋張 大卡 + sim卡返深圳聯通營業廳搞搞佢 ...
167pk 發表於 2013-6-11 14:27


"我上大陸營業廳 、再即打上客服 、再回家經網上對話了50分鐘遊完大花園"深不深圳号碼已不重要了(明明是深圳發行但卡背竟寫香港联通国際的自家客服号碼) ,重點是已用盡所有可用的方法皆不成功,啲客服答話比政府更官腔,連香港通訊辦都係無牙老虎對付不掂3hk,吾通會信大陸国企會有投訴機制? 現唯有靜待自動會開通或另買張新的算!

TOP

"我上大陸營業廳 、再即打上客服 、再回家經網上對話了50分鐘遊完大花園"深不深圳号碼已不重要了(明明是 ...
naive 發表於 2013-6-12 11:39



    你花甘多時間做乜呢
    不如搭車去鴨記花50-60元買張新卡更好啦
    上深圳平晒都要$8.5(搭B2P)

TOP