回覆 59# 神行太保


    有都係好耐之前既事. 如果係證件問題, 應該多間供應商都會有實名記錄, 但現在只有中移動.

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2026-1-16 12:03 編輯
MD, 我比人登記左9張太空卡
mcdull 發表於 2026-1-15 22:10


點check?
每個台check?
我只係check到
自己 cmhk(客戶先可check)
3台(不是客戶也可以check)
csl(客戶先可check)

smartone(客戶先可check)

TOP

點check?
每個台check?
我只係check到
自己 cmhk(客戶先可check)
3台(不是客戶也可以check)
csl(客戶先可 ...
madebyp90 發表於 2026-1-16 11:52


冇... 就係因為比CMHK call 實名我先去check.
現實係只有逐個台 check. 但可以實名既有成幾十間公司.. 根本冇得玩.

TOP

如果到時傳聞配額制出現,你哋個十張會點解決?
tak7110 發表於 2026-1-16 09:34



    cut card
反正4台*3card=12了
足夠

TOP

冇... 就係因為比CMHK call 實名我先去check.
現實係只有逐個台 check. 但可以實名既有成幾十間公司.. 根 ...
mcdull 發表於 2026-1-16 12:14



    唔係
smt/valegb共用10
cmhk所有儲值共用10
csl所有儲值共用10
3所有儲值共用10

租台都計同一個台

TOP

唔係
smt/valegb共用10
cmhk所有儲值共用10
csl所有儲值共用10
3所有儲值共用10

租台都計同一個台 ...
madebyp90 發表於 2026-1-16 12:18


租台分開計,
CSL/CLUB先共用10, 我8張CLUB, 2張CSL,
LUCKY/HELLO租CSL 我有9張, 加埋19

TOP

唔係
smt/valegb共用10
cmhk所有儲值共用10
csl所有儲值共用10
3所有儲值共用10

租台都計同一個台 ...
madebyp90 發表於 2026-1-16 12:18


租台肯定分開啦... 多到死... 咩博元果啲..

TOP

剛剛用賣拎,可正常實名,
無揾過客服,純粹自己試。
u09 發表於 2026-1-15 20:09



    "已登記"  係咪代表冇抽中 抽查?

TOP

租台肯定分開啦... 多到死... 咩博元果啲..
mcdull 發表於 2026-1-16 13:22



    遲早要好似eMpf先知自己有幾多card

TOP

"已登記"  係咪代表冇抽中 抽查?
ccvxz 發表於 2026-1-16 13:25

如果抽中會出現#34的字眼。

TOP