mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
TOP
madebyp90 當前離線
進階會員
MD, 我比人登記左9張太空卡 mcdull 發表於 2026-1-15 22:10
點check? 每個台check? 我只係check到 自己 cmhk(客戶先可check) 3台(不是客戶也可以check) csl(客戶先可 ... madebyp90 發表於 2026-1-16 11:52
如果到時傳聞配額制出現,你哋個十張會點解決? tak7110 發表於 2026-1-16 09:34
冇... 就係因為比CMHK call 實名我先去check. 現實係只有逐個台 check. 但可以實名既有成幾十間公司.. 根 ... mcdull 發表於 2026-1-16 12:14
codyma 當前離線
中級會員
唔係 smt/valegb共用10 cmhk所有儲值共用10 csl所有儲值共用10 3所有儲值共用10 租台都計同一個台 ... madebyp90 發表於 2026-1-16 12:18
ccvxz 當前離線
初級會員
剛剛用賣拎,可正常實名, 無揾過客服,純粹自己試。 u09 發表於 2026-1-15 20:09
租台肯定分開啦... 多到死... 咩博元果啲.. mcdull 發表於 2026-1-16 13:22
u09 當前離線
"已登記" 係咪代表冇抽中 抽查? ccvxz 發表於 2026-1-16 13:25