4G版得8GB, 鴨記$240
eeeuser 發表於 2016-4-23 22:55

有冇相睇下呀
thx

TOP

http://dataworld.hk/web/tc/detail/index/90

TOP

http://dataworld.hk/web/tc/detail/index/90
eeeuser 發表於 2016-4-24 16:12

呢張係咪同十激王同一間公司?

TOP

直頭係啦

TOP

我果張十級驚惶今年九月就會到期,真係越用越慢,最初真係去到7M,無幾耐去到3-4M都重可接受,四月用過咗5G就跌到1M都無,而且load空氣多咗發生,有時更加只得2G網!

TOP

收夠水魚客就降速了, 我都係咁, (我已用了6.5GB), 上個月拎返出黎用有7M, 無幾耐去到3-4M, 現在又打回原形 384K,

TOP

APN = More, 同十級驚惶一樣,
仲有呢張野好怪, 打返大陸只能致電手機號碼, 不能致電固網號碼
連瀆打30 mins 就會自動cut 線!
佢係平 , 表面上是$ 0.12X250/480 =0.0625/min, 但個計法好仆街的, 打 十幾mins 以上才會係 大約0.07/min

TOP

仲有冇上網通 8G?

TOP

有,但你會用咩?

TOP

呢期華龍 4G卡有賣 7-11 廣告, $168
2GB + 1000 mins 一年有效期
貴過 3G版 Shinetown $20

頭條日報 4 May 2016 P.37

20160504_hkheadline_7-11.jpg

TOP