回覆 610# chrisbaby

不過,咁樣就會比平時用多o的時間做晒所有步驟~我仲要每日簽六個number.....所以,唔會次次咁做
攰......年紀大XD

TOP

其實簽到 LV3 都可以慢慢黎...

TOP

求join group btw 得1lv

TOP

本帖最後由 ccwtf 於 2015-4-20 19:10 編輯

回覆 597# syeung

你#551話更正我,話香港發短訊去中國都可以扣免費短訊包,但並無講你係用一卡兩號,#554係同你唱雙簧嗰個話佢一卡二號都係扣免費短訊包。 即係你都唔清楚聯通條款,自己唔熟唔識嘅嘢又點更正人?大家都係攪清楚點解有啲人在香港以短訊去中國可以扣免費短訊包,有啲又唔得。 係你哋唱雙簧玩單打我至問你幾時有講你係一卡二號至得,冇人有興趣同你爭執。

TOP

都好......有無人舉手
chrisbaby 發表於 2015-4-20 15:29

正有此意,而且建議有D門檻,例如用大陸號碼 contact..
whatsapp group?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我衣家2張到左LV.3都hea簽
係張廣東毛要努力
chrisbaby 發表於 2015-4-20 20:13

ching 開完group求PM

TOP

係事實嘅嘢唱唔唱雙黃都係事實,唔係事實嘅嘢無論你唱單黃,雙黃都唔會變成事實,真的假不了,假的真不了!

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  syeung

你#551話更正我,話香港發短訊去中國都可以扣免費短訊包,但並無講你係用一卡兩號,#554係 ...
ccwtf 發表於 2015-4-20 19:07

容許我解釋少少事發經過:

首先你在post#550 並無申明你用的是何卡就武斷指免費短訊包不適用於香港send短訊去任何地方,就呢點已經係明顯不正確&誤導。
我在post#551好心提醒你嘅論說不正確,亦有其他師兄在post#554 中證實我所說的都是實情同時亦聲明左係用1卡2號電話卡。
直至post#560有師兄指出閣下並非用1卡2號我才知是一場誤會,而我也承認是我厚多士,的確同是聯通卡不同的屬地不同的卡種所提的服務也有不同不可與之比較。

如果我的經驗分享觸犯了閣下的尊嚴,在此先說聲對不起,sorry!

TOP

係事實嘅嘢唱唔唱雙黃都係事實,唔係事實嘅嘢無論你唱單黃,雙黃都唔會變成事實,真的假不了,假的真不了! ...
WING1888 發表於 2015-4-20 20:26

算了吧,公道自在人心, 犯不著贏左場交輸左個家, 大家都只係分享玩卡心得並非仇人。

TOP