回覆 50# longkwan


    CS今日覆
親愛的客戶,  

抱歉為你帶來不便,個案我哋正在緊急進一步調查中,當有結果後會盡快回覆閣下。

Jennifer
ValueGB CS
又拖一日

岩岩睇左 你介紹個價買真係抵玩, 可惜人已在台北  下次用你呢個試試 多謝介紹

TOP

回覆  longkwan


    CS今日覆
親愛的客戶,  

抱歉為你帶來不便,個案我哋正在緊急進一步調查中,當有結 ...
abcd9kkk 發表於 2025-10-10 21:01

遨遊有esim
你可以試下, 如果電話Support

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

v gb係台灣收唔到短信
可能要漫遊plan?
以前3萬台灣唔開plan都收到

TOP

v gb係台灣收唔到短信
可能要漫遊plan?
以前3萬台灣唔開plan都收到
hkmand001 發表於 2025-10-11 15:00

正常收SMS 唔洗PLAN 喎

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

正常收SMS 唔洗PLAN 喎

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
longkwan 發表於 2025-10-11 15:29


收唔到。銀行都失敗了

TOP

收唔到。銀行都失敗了
hkmand001 發表於 2025-10-11 16:27

我上個月返深圳黎
收到銀行Sms

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

收唔到。銀行都失敗了
hkmand001 發表於 2025-10-11 16:27



我現在就在深圳,無買大陸漫遊都可以收到sms

TOP

張卡真係垃圾卡
收得勁差都算
抽獎都為做而做
10月抽獎 唔係月頭出, 好似random 咁出
我基本上日日login 都唔見, 今日login 已經派完

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

張卡真係垃圾卡
收得勁差都算
抽獎都為做而做
10月抽獎 唔係月頭出, 好似random 咁出
我基本上日日login  ...
longkwan 發表於 2025-10-14 23:35

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(7A808).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

張卡真係垃圾卡
收得勁差都算
抽獎都為做而做
10月抽獎 唔係月頭出, 好似random 咁出
我基本上日日login  ...
longkwan 發表於 2025-10-14 23:35


請問收得差大概喺邊區? 發現valuegb市區線唔錯,但去到屯馬線立即仲衰過HKM,難怪有其他師兄咁憎「屎」台

TOP