本帖最後由 murderfreaker 於 2025-1-17 02:14 編輯
照你咁講,如果唔係有N78禁區,3個台投條N79返黎係多餘?
Linksys999 發表於 2025-1-17 00:51 
我無咁講過
係你理解力不足,自己亂咁講跟住塞落我度。
投n79響熱點疏解容量問題全部人都有做
但真心不見得有n78下仲會用n79做連續覆蓋
全部,係全部台都係優先有n78做覆蓋,而唔會非禁區用n79單獨覆蓋
你知唔知n79要用AAU?有位裝一隻AAU, 一定係有齊其他band先會咁做。
其他Band由B28/B8/B3/B1/B7/B40/n78全部可以一支天線做哂
所以我先問, n79幫邊忽handover?
講咗三十個post你都仲係答非所問。
我懷疑緊你真心相信有啲地方係會用單吊n79 做coverage
如果你有呢個諗法, 我咪一開始話你錯。
你會咁諗係因為你見到NR單吊n79, 所以我咪問你知唔知乜嘢叫A1~A6 event
就係n79 signal夠強嗰陣, 會觸發n78>n79 cell change嘅機制。
但呢一點唔係咩"handover", 只係Cell load balancing設計, 觸發機制唔係你工模見得到
好多時係由basestation eNode B睇住n78 個load而trigger, 只係你唔識又唔信啫。 |