本帖最後由 Linksys999 於 2025-1-16 16:35 編輯
我一直係講n79唔會影響handover喎

你用工模即係Samsung *#0011#*?
呢度無LTE/NR message你睇

最低限度你 ...
murderfreaker 發表於 2025-1-16 16:01


咁你不如話5G機無晒任何NR band都無影響啦,得返個4G anchor都可以handover到。
你之前話N78<>N79要落FDD先喎,有無落過就咁睇唔到? 唔係FDD喺後面standby叫落過卦。

TOP

咁你不如話5G機無晒任何NR band都無影響啦,得返個4G anchor都可以handover到。
你之前話N78N79要落FDD先 ...
Linksys999 發表於 2025-1-16 16:33

禁區出入n79 standalone嗰陣咪要落FDD, 有幾難明
係因為n79 coverage太細

>得返個4G anchor都可以handover到
NSA下事實上係咁, 所以唔關你講咩n79事
你咁鐘意工模, 不如留意下出入大埔有冇可能一直加到n79 NR

中間一定係一大段得返4G anchor

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-1-16 19:12 編輯
禁區出入n79 standalone嗰陣咪要落FDD, 有幾難明
係因為n79 coverage太細

>得返個4G anchor都可以handove ...
murderfreaker 發表於 2025-1-16 17:13


搵一個無N78嘅地方,然後就話所謂N78<>N79一定要有FDD參與,真係咁都得,不如極端啲,搵太空做例子,因為太空收唔到,所以有個台一大個地方係收唔到咁取巧。

你講到N78<>N79咁無所謂,我又問吓你,NSA情況下,如果N78<>N79條4G anchor咬唔實是但一面,之後出現虛掛,有無機會出現窒、load空氣、甚至斷一陣線? 還是你覺得呢個過程永遠會完美過渡發生?

TOP

搵一個無N78嘅地方,然後就話所謂N78N79一定要有FDD參與,真係咁都得,不如極端啲,搵太空做例子,因為太 ...
Linksys999 發表於 2025-1-16 19:10

>N78<>N79條4G anchor咬唔實是但一面

n78唔cell change跟住個底係咁變唔係唔會有, 如果收到有站乜TDD NR都無更加有機會發生。
但咁條n79幫唔到你㗎喎

TOP

>N78N79條4G anchor咬唔實是但一面

n78唔cell change跟住個底係咁變唔係唔會有, 如果收到有站乜TDD NR都 ...
murderfreaker 發表於 2025-1-17 00:43


照你咁講,如果唔係有N78禁區,3個台投條N79返黎係多餘?

TOP

本帖最後由 murderfreaker 於 2025-1-17 02:14 編輯
照你咁講,如果唔係有N78禁區,3個台投條N79返黎係多餘?
Linksys999 發表於 2025-1-17 00:51

我無咁講過
係你理解力不足,自己亂咁講跟住塞落我度。


投n79響熱點疏解容量問題全部人都有做
但真心不見得有n78下仲會用n79做連續覆蓋

全部,係全部台都係優先有n78做覆蓋,而唔會非禁區用n79單獨覆蓋

你知唔知n79要用AAU?有位裝一隻AAU, 一定係有齊其他band先會咁做。
其他Band由B28/B8/B3/B1/B7/B40/n78全部可以一支天線做哂


所以我先問, n79幫邊忽handover?

講咗三十個post你都仲係答非所問。

我懷疑緊你真心相信有啲地方係會用單吊n79 做coverage
如果你有呢個諗法, 我咪一開始話你錯。

你會咁諗係因為你見到NR單吊n79, 所以我咪問你知唔知乜嘢叫A1~A6 event
就係n79 signal夠強嗰陣, 會觸發n78>n79 cell change嘅機制。
但呢一點唔係咩"handover", 只係Cell load balancing設計, 觸發機制唔係你工模見得到
好多時係由basestation eNode B睇住n78 個load而trigger,  只係你唔識又唔信啫。

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-1-17 09:05 編輯
我無咁講過
係你理解力不足,自己亂咁講跟住塞落我度。


投n79響熱點疏解容量問題全部人都有做
但真心不 ...
murderfreaker 發表於 2025-1-17 02:05


同你講一齊有N78 N79嘅site, 你就講禁區。
同你講返禁區,你又講同時有N78 N79嘅情況。
然後就話xxx情況下的確係咁,邊有得輸。
係龍門任你搬。

咁N79用黎擴容,咁有需要時咪又係要N78轉去N79,理得佢背後點行。
NSA Site1 N78轉去Site2 N79當中涉唔涉及handover? 當中有窒有load空氣又係咪一定唔𨶹NR嗰邊事?

同埋我好早段已經講中移好多site有齊N78 N79,從來無講過N79單吊,我講咁多係表達手機無N79,個台有N79,仲要係N78 N79主力嘅台會對用家有影響,而你表示無影響。

TOP

同你講一齊有N78 N79嘅site, 你就講禁區。
同你講返禁區,你又講同時有N78 N79嘅情況。
然後就話xxx情況 ...
Linksys999 發表於 2025-1-17 08:56


似乎分岐既關鍵在於如何定義"handover"?在NSA(EN-DC)內,因為control & signaling層面只在LTE個anchor band裡面,所有anchor band以外,包括NR「過渡」(我暫且唔用"handover"字眼)同埋LTE CA channel「過渡」,因為不涉及control & signaling層面交接,算唔算係handover?

Site 1 n78「過渡」至site 2 n79當然有機會發生,但咁算唔算handover呢?就咁諗就似乎係,但3GPP Spec又會唔會係咁寫?

因應樓主遇到既問題係「斷線」,以我有限對NSA既認知,我會認為最後「墊底」必定係LTE條anchor band。即使NR點樣「過渡」、「接唔實」而導致部份payload丟失都好,只要anchor band正常運作、唔擠塞既話,經其重傳丟失的payload,個data connection應該點都唔會斷,最多係網速非常慢而矣。

(有錯請指正)

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-1-17 12:42 編輯
似乎分岐既關鍵在於如何定義"handover"?在NSA(EN-DC)內,因為control & signaling層面只在LTE個anchor b ...
PN420 發表於 2025-1-17 11:49


所以唔可以淨講理論,就好似好多位B1 B3 B7落B8會斷線/load空氣一樣,理論上係接到,但實際就係經常接唔到,港鐵有啲埋站位、出入錦上路會斷/load空氣就係呢啲。

樓主話打機會斷,可能係真係斷晒或者由短暫load空氣做成。

TOP

多謝分享!
cmhk我都用過,總結本港4大電訊商都係差唔多,睇個人需求與價錢!

TOP