briantsui123 當前離線
中級會員
TOP
frouting 當前離線
初級會員
samchan122 當前離線
現在用緊Hello 4G, 收得幾好冇投訴,但個Data Plan都唔係十分平, 所以打算用Yourmobile。但問題出現了, Hell ... frouting 發表於 2016-5-3 14:18
mudguard559 當前離線
卡巴煙 無nano sim 得micro sim 你自己剪is ok briantsui123 發表於 2016-5-3 19:23
timothychu 當前離線
Moderator
$35 10日plan係咪冇左?點解申請唔到? via HKEPC Reader for Android mudguard559 發表於 2016-5-4 10:17
FT907 當前離線
進階會員
kabayan 2G voice一定好過 Hello Hello 個2G 是廢的 FT907 發表於 2016-5-4 14:16