本帖最後由 apliucard 於 2013-4-5 08:19 編輯

有冇人試過開通提速包,可以上到2Mbps或7.2Mbps
開通2Mbps,月費8元,3GSL8发送到10010
開通7.2Mbps,月費10元,3GSL10发送到10010

TOP

回復 528# 501indy


    SET ROAMING 吾好用data未得lor

TOP

回復 525# bbyubb


    樓上個張星星咭用唔用到 10193?

TOP

回復  bbyubb


    樓上個張星星咭用唔用到 10193?
jc917 發表於 2013-4-5 09:18


張咭買咗未開, 下次返大陸後上來報告

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我見前幾頁, 有師兄話省外開流量包, 但我問過10010, 佢話張131438卡冇省外流量包, 我係10010官網都搵唔到, 請問點開省外流量包?

TOP

本帖最後由 note3028 於 2013-4-6 11:43 編輯
我見前幾頁, 有師兄話省外開流量包, 但我問過10010, 佢話張131438卡冇省外流量包, 我係10010官網都搵唔到,  ...
hkabcdefg 發表於 2013-4-5 18:10



    2G卡應該冇省外3G流量包?

TOP

2G卡應該冇省外流量包?
note3028 發表於 2013-4-6 00:01


有全國流量包
5元包30MB     GPRS5到10010
9元包100MB   GPRS9到10010
15元包200MB  GPRS15到10010
一定要發短信開通

TOP

貼紙成日轉

呢張我兩星期前買


呢張最近論壇見, 又多個10193打法
bbyubb 發表於 2013-4-5 01:57


個新打法有咩用

TOP

個新打法有咩用
lala999 發表於 2013-4-6 14:00


照字面睇, 致電香港

17911 RMB$0.99/min


10193 RMB$0.29/min

TOP