請問件plan 駛唔駛扣月費?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

請問件plan 駛唔駛扣月費?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
hk97655935 發表於 2024-9-10 22:29

Yes, 2 different things

TOP

幾時先有update? 定唔出就算😞

TOP

幾時先有update? 定唔出就算😞
boxkkk 發表於 2024-9-17 16:36

應該不會推出新的。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

幾時先有update? 定唔出就算😞
boxkkk 發表於 2024-9-17 16:36

玩埋10月嗰期券就跳船

TOP

應該唔再出

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

有無   内行人知

TOP

如果要出 一早就出左啦

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

問咗鴨記公廁對面個老闆,話呢張增值卡唔再出,大家要搭尾班車就快

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 rthkepc 於 2024-9-20 09:34 編輯
問咗鴨記公廁對面個老闆,話呢張增值卡唔再出,大家要搭尾班車就快

via HKEPC Reader for Android ...
m92fshing 發表於 2024-9-20 09:07


高用量用家就要斬欖喇, 冇咗五蚊20gb就唔玩呢張卡, Bye

不如講下大家會走去邊 ? ie SoSIM, Mysim, HK Mobile ...etc
再唔係回歸返第一代任用卡, like Kabayan, Hemat ...etc.

TOP