本帖最後由 rthkepc 於 2024-9-20 09:34 編輯
問咗鴨記公廁對面個老闆,話呢張增值卡唔再出,大家要搭尾班車就快
via HKEPC Reader for Android ...
m92fshing 發表於 2024-9-20 09:07 
高用量用家就要斬欖喇, 冇咗五蚊20gb就唔玩呢張卡, Bye 
不如講下大家會走去邊 ? ie SoSIM, Mysim, HK Mobile ...etc
再唔係回歸返第一代任用卡, like Kabayan, Hemat ...etc. |