adrianmak 當前離線
路人甲
Banned
TOP
casper326 當前離線
進階會員
原帖由 030384217 於 2009-8-1 01:51 發表 我自己用緊儲值卡$98 gprs任用, 用KS20 WM機上乜都得, 唔會另扣, 而家用HTC Magic 一樣用咩都唔另扣 真係要講返句, 唔係真係咁熟呢方面既巴打, 唔好亂講, 費事誤導左其他人, 一陣人家走去開多個msn plan, 無啦啦又簽多左約,又俾多左錢, 到頭來先發現唔駛就麻煩啦
lok2007 當前離線
billy9172 當前離線
noodle 當前離線
tkh7819 當前離線
原帖由 adrianmak 於 2009-8-1 07:15 發表 其实电讯商在非wm 机上用msn 要另收费时什么理据 ? 另到大家想用data plan 也脚步, 那么复杂, 不同机种又有不同计算.........~~~~~
john.smith 當前離線