提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 030384217 於 2009-8-1 01:51 發表
我自己用緊儲值卡$98 gprs任用, 用KS20 WM機上乜都得, 唔會另扣, 而家用HTC Magic 一樣用咩都唔另扣

真係要講返句, 唔係真係咁熟呢方面既巴打, 唔好亂講, 費事誤導左其他人, 一陣人家走去開多個msn plan, 無啦啦又簽多左約,又俾多左錢, 到頭來先發現唔駛就麻煩啦

用左個$98 GPRS PLAN....  叫佢開翻個SERVICES 就得架喇....  唔洗錢架....

TOP

$98 DATA PLAN係包埋msn架

TOP

原帖由 030384217 於 2009-8-1 01:51 發表
我自己用緊儲值卡$98 gprs任用, 用KS20 WM機上乜都得, 唔會另扣, 而家用HTC Magic 一樣用咩都唔另扣

真係要講返句, 唔係真係咁熟呢方面既巴打, 唔好亂講, 費事誤導左其他人, 一陣人家走去開多個msn plan, 無啦啦又簽多左約,又俾多左錢, 到頭來先發現唔駛就麻煩啦


你兩部都係wm機就梗係唔使啦

唔係用wm機既話就要開服務 (唔使錢...$98果度包埋)
唔係就另收錢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實就咁,Peoples"無限GPRS"同"Mobile MSN"兩個服務分別包括o既Data範圍係咁o既

$98無限GPRS:任何Data,除左Peoples官方Wap網(Color)上面提供果個Java MSN client
$28 Mobile MSN:Peoples官方Wap網(Color)上面提供果個Java MSN client

所以只要唔係用緊佢個Java MSN client,就唔會另計流量

而且申請左$98無限GPRS計劃,再開Mobile MSN通常都唔會另外收費(我未聽過有人要額外俾果$28),申請埋都冇蝕底

TOP

原帖由 adrianmak 於 2009-8-1 07:15 發表
其实电讯商在非wm 机上用msn 要另收费时什么理据 ?

另到大家想用data plan 也脚步, 那么复杂, 不同机种又有不同计算.........~~~~~

其實係誤會,Peoples並冇特別要求非WM機上MSN要另收費。

1. Peoples本身有提供$28 Mobile MSN服務,但呢個服務一定要用Peoples提供果個Java MSN程式,所以WM機用唔到。就算申請左Mobile MSN服務,用WM本身個MSN都會另外收費。
2. 未申請Mobile MSN計劃時,用Peoples官方果個Java MSN程式要另計流量費。
3. 申請左$98無限GPRS計劃後,WM機上MSN會當一般流量計,所以唔會另外收費。
4. 申請左$98無限GPRS計劃後,一般電話要上MSN,其中一個選擇係Peoples官方果個Java MSN程式。
5. 申請左$98無限GPRS計劃後,Mobile MSN計劃免費。 (請參考呢度:http://www.hk.chinamobile.com/p_tariff_plan_data_tc.jsp)

[ 本帖最後由 tkh7819 於 2009-8-1 18:30 編輯 ]

TOP

除左COLOR setting問題,WM MSN有幾個build number係有問題既,所以好似樓上建議,用third party既會方便D。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP