姐姐好大殺傷力........我有一個姐姐, 一個人三部電話, 仲忙過李+X....... ...
wlai888 發表於 2019-4-11 14:24


經常玩視像電話

TOP

我今日去買佢話大把貨
BOC 發表於 2019-4-11 16:35


請問哪一間?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇返我上幾個帖你就會知,斷估你唔會山長水遠入去買
BOC 發表於 2019-4-11 16:42


http://alfaindo.hk/alfaindo/lang/bahasa/location_chi.html

1?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

自己知就算啦,快啲改返佢
你去到買記住提下我幫佢宣傳,開心死佢
BOC 發表於 2019-4-11 16:46


Thanks! 但真的幾山長水遠

TOP

斷估你唔會山長水遠入去買
BOC 發表於 2019-4-11 16:42


以前$33hemat我都會走入西灣河入$1000貨

TOP

以前$33hemat我都會走入西灣河入$1000貨
gooder123 發表於 2019-4-11 17:23


入咁多貨

TOP

炒no.?

TOP

炒no.?
bluecat 發表於 2019-4-11 17:32

炒 i窿? 貓池? 波鞋?

via HKEPC Reader for Android

TOP