Ching, 啲舊電話number可唔可以用嚟wechat實名,同去銀行開戶口?
我星期日會去開  

via HKEPC I ...
fatman 發表於 2023-4-8 00:17



    Ching,你最後實唔實名到Wechat?

TOP

爬了少少文,小弟現在中山。
會去營業廳,問下有什麼電話卡選擇?

大家有什麼建議?

我少上大陸,
下一步靠這卡在香港開大灣區戶口來攪 AliPay 和 Wechat Pay。

好讓上大陸時叫車/付錢方便。

謝謝

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

Ching,你最後實唔實名到Wechat?
fddgh2003 發表於 2023-4-10 12:45

尋日開左,都係$8, 而家仲有全有198 新號碼選。遲啲再做wechat實名。
今日帶左朋友再去開,但佢地話今日已經沒有$8, 最平係$18, 但3個月後可改$8.

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

尋日開左,都係$8, 而家仲有全有198 新號碼選。遲啲再做wechat實名。
今日帶左朋友再去開,但佢地話今日 ...
fatman 發表於 2023-4-10 13:27



   竟然我星期五問佢又話冇哂全新,可能補左課。 好彩我地早搞,不過依家$18係包D咩呀?

TOP

尋日開左,都係$8, 而家仲有全有198 新號碼選。遲啲再做wechat實名。
今日帶左朋友再去開,但佢地話今日 ...
fatman 發表於 2023-4-10 13:27


係講緊南山?

TOP

竟然我星期五問佢又話冇哂全新,可能補左課。 好彩我地早搞,不過依家$18係包D咩呀? ...
fddgh2003 發表於 2023-4-10 13:57

$18 包60分鐘或300M 數據

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

係講緊南山?
kk9ghost 發表於 2023-4-10 14:00

是南山, 充值$50, 可以用返

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

竟然我星期五問佢又話冇哂全新,可能補左課。 好彩我地早搞,不過依家$18係包D咩呀? ...
fddgh2003 發表於 2023-4-10 13:57


我諗睇下你遇倒邊個職員
我嗰日嗰個四眼後生仔好好
一坐低就問我想要咩號段
佢講咗有13x, 15x, 188, 同198
我揀咗198同埋話唔要4字
跟住佢俾咗40個號碼我揀

TOP

本帖最後由 cccd01 於 2023-4-10 14:30 編輯
爬了少少文,小弟現在中山。
會去營業廳,問下有什麼電話卡選擇?

大家有什麼建議?

我少上大陸,
下一步 ...
volospin 發表於 2023-4-10 13:08


你而家喺中山
不如喺中山開埋銀行卡
開中移動會比較好
返香港之前download埋佢個無憂行app
咁就可以喺個app度收sms
唔駛長期插住張sim卡
記住無憂行app要喺國內用sim卡上網開通

TOP

是南山, 充值$50, 可以用返

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
fatman 發表於 2023-4-10 14:07


唉, 竟然咁快無晒$8.....我仲未拎續個張回鄉證啊.....
你朋友出咗$18?   你可以叫佢試下可唔可以即刻係嗰app搞轉$8

TOP