fddgh2003 當前離線
初級會員
Ching, 啲舊電話number可唔可以用嚟wechat實名,同去銀行開戶口? 我星期日會去開 via HKEPC I ... fatman 發表於 2023-4-8 00:17
TOP
volospin 當前離線
Moderator
fatman 當前離線
進階會員
Ching,你最後實唔實名到Wechat? fddgh2003 發表於 2023-4-10 12:45
尋日開左,都係$8, 而家仲有全有198 新號碼選。遲啲再做wechat實名。 今日帶左朋友再去開,但佢地話今日 ... fatman 發表於 2023-4-10 13:27
kk9ghost 當前離線
中級會員
竟然我星期五問佢又話冇哂全新,可能補左課。 好彩我地早搞,不過依家$18係包D咩呀? ... fddgh2003 發表於 2023-4-10 13:57
係講緊南山? kk9ghost 發表於 2023-4-10 14:00
cccd01 當前離線
爬了少少文,小弟現在中山。 會去營業廳,問下有什麼電話卡選擇? 大家有什麼建議? 我少上大陸, 下一步 ... volospin 發表於 2023-4-10 13:08
是南山, 充值$50, 可以用返 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) fatman 發表於 2023-4-10 14:07