其實宜家大6卡。有冇分上臺定儲值卡。


上次問佢儲值卡。佢哋大部份都話係上臺。


即係話儲值卡就係上臺 ...
掃馬想機 發表於 2023-4-8 13:53



    依家大陸用電話一定要實名,所以無哂本地太空卡。除非漫遊卡

TOP

依家大陸用電話一定要實名,所以無哂本地太空卡。除非漫遊卡
fddgh2003 發表於 2023-4-8 15:28


我諗佢意思係有無啲唔洗月費,就咁用幾多扣幾多嗰啲卡

TOP

依家大陸用電話一定要實名,所以無哂本地太空卡。除非漫遊卡
fddgh2003 發表於 2023-4-8 15:28


我緊係知要實名啦,問題係唔俾用回鄉卡麻

TOP

我諗佢意思係有無啲唔洗月費,就咁用幾多扣幾多嗰啲卡
kk9ghost 發表於 2023-4-8 15:40


以前好似有的,近幾年都無用,唔知咩情況了,

以前仲可以用肥香卡實名的

TOP

上網8蚊plan唔夠用啦
kk9ghost 發表於 2023-4-8 00:26


佢依家每個月都有1GB 送,送24個月

TOP

我緊係知要實名啦,問題係唔俾用回鄉卡麻
掃馬想機 發表於 2023-4-8 18:02


邊個台唔俾用回鄉證實名?

TOP

上網8蚊plan唔夠用啦
kk9ghost 發表於 2023-4-8 00:26



    夠唔夠真係好難定義.
8蚊卡就係賺你套餐外上網費..
有朋友超左16MB  盛惠5蚊.當然佢有個封頂
移動就估賺你呢D.要記得買PLAN

TOP

邊個台唔俾用回鄉證實名?
cccd01 發表於 2023-4-8 18:46

係3線城市D超市手機店

TOP

夠唔夠真係好難定義.
8蚊卡就係賺你套餐外上網費..
有朋友超左16MB  盛惠5蚊.當然佢有個封頂
移動就 ...
剋星 發表於 2023-4-8 18:47


16mb咁少,要黎做乜?!

TOP

16mb咁少,要黎做乜?!
掃馬想機 發表於 2023-4-8 18:53



    你真係要進改下你D閱讀理解.
睇左你咁多POST 你講D野人地理解唔到.一係你理解唔到人地講D野. 一係打錯字打多字打少字
睇多次.超左16MB

TOP