fddgh2003 當前離線
初級會員
其實宜家大6卡。有冇分上臺定儲值卡。 上次問佢儲值卡。佢哋大部份都話係上臺。 即係話儲值卡就係上臺 ... 掃馬想機 發表於 2023-4-8 13:53
TOP
kk9ghost 當前離線
中級會員
依家大陸用電話一定要實名,所以無哂本地太空卡。除非漫遊卡 fddgh2003 發表於 2023-4-8 15:28
掃馬想機 當前離線
Ban Intel office
特級會員
我諗佢意思係有無啲唔洗月費,就咁用幾多扣幾多嗰啲卡 kk9ghost 發表於 2023-4-8 15:40
上網8蚊plan唔夠用啦 kk9ghost 發表於 2023-4-8 00:26
cccd01 當前離線
我緊係知要實名啦,問題係唔俾用回鄉卡麻 掃馬想機 發表於 2023-4-8 18:02
剋星 當前離線
進階會員
邊個台唔俾用回鄉證實名? cccd01 發表於 2023-4-8 18:46
夠唔夠真係好難定義. 8蚊卡就係賺你套餐外上網費.. 有朋友超左16MB 盛惠5蚊.當然佢有個封頂 移動就 ... 剋星 發表於 2023-4-8 18:47
16mb咁少,要黎做乜?! 掃馬想機 發表於 2023-4-8 18:53