kk9ghost 當前離線
中級會員
回覆 kk9ghost 想問依家只出電話號碼,係咪上西部電子營業廳,有$8月費,需要給手續費嗎$100-$300 ... kkfon 發表於 2023-4-7 22:09
TOP
fddgh2003 當前離線
初級會員
fatman 當前離線
進階會員
回覆 fatman 我依家係西部電子開緊,都係我一個月$8+$3。不過已經無哂全新號碼,全部13字頭 ... fddgh2003 發表於 2023-4-7 10:39
回覆 kk9ghost 我目的係主要用黎上網,順便多個number fddgh2003 發表於 2023-4-8 00:09
掃馬想機 當前離線
Ban Intel office
特級會員
香港大把年卡買啦, 再唔係上大陸台都唔算好貴 kk9ghost 發表於 2023-4-7 23:58
係大陸上台?! 不了,又唔係長住 掃馬想機 發表於 2023-4-8 00:37
上網8蚊plan唔夠用啦 kk9ghost 發表於 2023-4-8 00:26
中移動叫係咁送免費數據,實夠你用。唔夠都仲有數據包買,實平過漫遊 ... fddgh2003 發表於 2023-4-8 00:50