回覆  kk9ghost


    想問依家只出電話號碼,係咪上西部電子營業廳,有$8月費,需要給手續費嗎$100-$300 ...
kkfon 發表於 2023-4-7 22:09


不需手續費, 地鐵車程約半個鐘

TOP

回覆 407# kkfon


    你淨係第一個月要俾多$3 開通咪咕視頻嘅會員

TOP

回覆 406# kk9ghost


    我目的係主要用黎上網,順便多個number

TOP

回覆  fatman


    我依家係西部電子開緊,都係我一個月$8+$3。不過已經無哂全新號碼,全部13字頭 ...
fddgh2003 發表於 2023-4-7 10:39

Ching, 啲舊電話number可唔可以用嚟wechat實名,同去銀行開戶口?
我星期日會去開

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  kk9ghost


    我目的係主要用黎上網,順便多個number
fddgh2003 發表於 2023-4-8 00:09


上網8蚊plan唔夠用啦

TOP

香港大把年卡買啦, 再唔係上大陸台都唔算好貴
kk9ghost 發表於 2023-4-7 23:58

係大陸上台?!

不了,又唔係長住

TOP

係大陸上台?!

不了,又唔係長住
掃馬想機 發表於 2023-4-8 00:37


本身申請個大陸號碼都係上緊台㗎啦, 差在俾唔俾到十零廿蚊者
同埋我都話咗唔鍾意可以買年卡

TOP

上網8蚊plan唔夠用啦
kk9ghost 發表於 2023-4-8 00:26



    我冇試,因為我本身自己都有一卡兩號

TOP

上網8蚊plan唔夠用啦
kk9ghost 發表於 2023-4-8 00:26



    中移動叫係咁送免費數據,實夠你用。唔夠都仲有數據包買,實平過漫遊

TOP

中移動叫係咁送免費數據,實夠你用。唔夠都仲有數據包買,實平過漫遊 ...
fddgh2003 發表於 2023-4-8 00:50


主要係我一定要翻牆, 所以點都要漫遊

TOP