其實你試下search -- cat2 cat4
總好過講一D而家無人講既野
NeTZoO 發表於 2026-4-19 14:55



    你由得佢死撐啦

TOP

本帖最後由 PN420 於 2026-4-22 11:30 編輯
依你說在Google查了Cat2 Cat4 電話應用,
除了看到它們的傳訊頻率能力外,看不到有關電話的應用( ...
lolai 發表於 2026-4-19 15:46


簡單講我以前用的硬線,
不是Twisted Pair,即不是任何Cat標準.
是完全不能傳送寬頻訊號。
今天應該被淘汰了,
但現時在鄉郊的部份村落仍會找到。

(補充)
呢隻線之所以硬,是因為佢能抵受風吹雨打,
而普通鉸剪是無法剪斷它的.
(大鉸剪施以極大力可能得,但會兩敗俱傷.)

(再補充)
小弟不會因為任何表達上的爭議而歧視任何人,
只要不得罪人即可。

TOP

本帖最後由 lolai 於 2026-4-19 23:34 編輯
簡單講我以前用的硬線,
不是Twisted Pair,即不是任何Cat標準.
是完全不能傳送寬頻訊號。
今天應該被淘汰 ...
PN420 發表於 2026-4-19 22:19


以前曾用硬線連接電腦voice modem 至電話接綫盒去上網!

哈哈!  56K......真的想當年了。

TOP

硬線?而家啲人連基本表達能力都冇
18樓C座 發表於 2026-4-17 23:53



    佢應該係講緊 land line.
某啲人啲表達能力真係低啲

TOP

真係笑死人.... 硬线?
固網電話關volte/vowifi 乜事
jk1399 發表於 2026-4-18 00:02



    估計佢應該講緊,   如果用電話volte vowifi 打去landline,
仲有冇volte高清音質

TOP

自己唔識,就應虛心學習。
十步勸百步。
lolai 發表於 2026-4-19 12:45



    香港人 冇人講硬線, 古靈精怪, 老作埋啲terms
人哋唔明你講乜係好正常

TOP

你太年青了,
香港不多久以前是用硬綫接駁電話的。

有空去新界離島了解吓。市區一些舊唐樓應仲有 ...
lolai 發表於 2026-4-19 12:54



    請問你所講嘅硬線可唔可以屈得呀?
如果屈得   就唔係硬啦

TOP

我就係唔識嘢,唔想廢落去,
才發問!
感恩有能人指導。
lolai 發表於 2026-4-19 13:11


發問呢 ....... 就要虛心學習, 唔係下下頂返轉頭.
見到咁樣   係人都唔想答, 重要份問人幾大年紀?    乜年紀大等於學識多?
廢老我就見得多啦.

TOP