本帖最後由 s84292 於 2025-12-23 09:25 編輯
大陸水貨電話   要登記一個大陸電話號碼  先至可以用到某啲功能
想要一個+86字頭大陸號碼, 香港可以收sms.
...
FT907 發表於 2025-12-23 02:59


我CSL電話PLAN本身送左個+86電話 收發SMS同打電話
https://www.hkcsl.com/tc/86-easy/

至於大家話實名驚資料送上大陸
放心啦~ 積金局已經送晒大家資料上內地,
你實唔實名申唔申請回鄉證都上晒去架啦

100蚊查起底已經有得查香港.要加錢咁解

TOP

北上:
1)開卡,再轉8元保號
2)廣州從化0月租卡(賣家話有現貨)

香港:
3)CUniq積木plan
4)用CUniq/CMHK plan ...
w__w 發表於 2025-12-23 13:00


想問下而家點賣張從化0月租?
大約要幾錢?🙏

TOP

回覆  FT907

大陸號要實名 又要影大頭相
記得你好反對實名㗎 諗清楚未啊 一去不返㗎啦
錢事少 實名事大啊 ...
42mbps 發表於 2025-12-23 11:07


你真係瞭解呢到不同會員情況

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 simtestpilot 於 2025-12-23 19:07 編輯

唔想實體去內地咪可以試下博元esender,都叫做可以有個內地number,要實名的,好似88蚊半年。不過今日先知原來反對實名即係反中亂港

TOP

回覆 29# ww9876


    請問邊間中國電信,試過福民站間電訊話只有$29plan,要用半年先可以轉$5。
依家仲有冇$8或$5 plan ?

TOP

想問下而家點賣張從化0月租?
大約要幾錢?🙏
chiwai1123 發表於 2025-12-23 17:26

微信搵賣家,¥200起,必須走一轉廣州實名。

TOP

回覆 16# Keithbonnie7

去聯通申請"4G 自由組合計劃",有幾個plan俾你選擇,以前有最少半年約,現在則最少一年。而且以前不用手持証件,現在則要。

至於所謂去廣州申請,是申請從化卡,在其他post已詳細說明。
我有一張深圳零月費,5G,但我只用嚟收sms,就算返大陸都唔會用佢上網,所以費事去睇。

不過我建議開一張中移動保號卡,貪佢有無憂行,唔洗插卡收短訊。

TOP

微信搵賣家,¥200起,必須走一轉廣州實名。
mdws2002 發表於 2025-12-23 19:23

深圳坐火車去廣州,來回成本可能都要百五蚊,再加買卡成本200蚊,即係350,值唔值?中國電信五蚊月費,可以用5.8年

TOP

回覆  ww9876


    請問邊間中國電信,試過福民站間電訊話只有$29plan,要用半年先可以轉$5。
依家仲有冇 ...
kkfon 發表於 2025-12-23 18:56

可能派完,我係年頭係商場攞,免費卡送100元。

via HKEPC Reader for Android

TOP