s84292 當前離線
特級會員
大陸水貨電話 要登記一個大陸電話號碼 先至可以用到某啲功能 想要一個+86字頭大陸號碼, 香港可以收sms. ... FT907 發表於 2025-12-23 02:59
TOP
chiwai1123 當前離線
中級會員
北上: 1)開卡,再轉8元保號 2)廣州從化0月租卡(賣家話有現貨) 香港: 3)CUniq積木plan 4)用CUniq/CMHK plan ... w__w 發表於 2025-12-23 13:00
jk1399 當前離線
進階會員
回覆 FT907 大陸號要實名 又要影大頭相 記得你好反對實名㗎 諗清楚未啊 一去不返㗎啦 錢事少 實名事大啊 ... 42mbps 發表於 2025-12-23 11:07
川崎 當前離線
Banned
simtestpilot 當前離線
初級會員
kkfon 當前離線
mdws2002 當前離線
Moderator
想問下而家點賣張從化0月租? 大約要幾錢?🙏 chiwai1123 發表於 2025-12-23 17:26
行者 當前離線
vwethk 當前離線
微信搵賣家,¥200起,必須走一轉廣州實名。 mdws2002 發表於 2025-12-23 19:23
ww9876 當前離線
回覆 ww9876 請問邊間中國電信,試過福民站間電訊話只有$29plan,要用半年先可以轉$5。 依家仲有冇 ... kkfon 發表於 2025-12-23 18:56