長用有著數咩?
malata 發表於 2025-11-23 16:23


HK Mobi每年只需增20續命確係抵D,
但我每月要數十至100分鐘,
即使HK Mobi有200分鐘送,
兩者圍埋條數其實都係差唔多,
如果某個月講多左,其實Hello(舊版)相對抵D。
(因HK Mobi通話費高過Hello舊版.)

TOP

本帖最後由 天宮葉月 於 2025-11-24 14:24 編輯
次次信用卡增值20蚊  就有30蚊面值入左去, 咁樣唔係增值20有30?
FT907 發表於 2025-11-24 08:14

咁宜家我quote 嘅師兄賣 70credit 收 HKD 50, 咁應該官方增值咪仲抵?
定係我 Out of loop 講緊其他嘢?
via HKEPC Reader for Android

TOP

咁宜家我quote 嘅師兄賣 70credit 收 HKD 50, 咁應該官方增值咪仲抵?
定係我 Out of loop 講緊其他嘢?
...
天宮葉月 發表於 2025-11-24 14:23



    面值$50「增值券」,額外多送$15,即可有$65儲值額
多咗5蚊,你自己經決定抵唔抵

TOP

HK Mobi每年只需增20續命確係抵D,
但我每月要數十至100分鐘,
即使HK Mobi有200分鐘送,
兩者圍埋條數其 ...
PN420 發表於 2025-11-24 12:23


其實我都係咁諗, 我一個月都要打大约30分鐘電話
如果用hk mobile可能要畀多啲錢, 但如果舊版hello卡, 半年有18蚊。就一定夠

TOP

本帖最後由 天宮葉月 於 2025-11-24 16:33 編輯
面值$50「增值券」,額外多送$15,即可有$65儲值額
多咗5蚊,你自己經決定抵唔抵 ...
FT907 發表於 2025-11-24 15:56

面值$50「增值券」,額外多送$25,即可有75儲值額

https://www.hkcsl.com/en/hello-3 ... hilippines-connect/
Are we really on the same page?

TOP

面值$50「增值券」,額外多送$25,即可有75儲值額
Are we really on the same page? ...
天宮葉月 發表於 2025-11-24 16:30

都話咗條友得個懶醒㗎啦,你咁好笑得唔得㗎

TOP

面值$50「增值券」,額外多送$25,即可有75儲值額


Are we really on the same page? ...
天宮葉月 發表於 2025-11-24 16:30


面值$50「增值券」,額外多送$15,
    應該係hemet

TOP

都話咗條友得個懶醒㗎啦,你咁好笑得唔得㗎
keit 發表於 2025-11-24 17:01

冇唸過係吹水區/DIY區外都有人 嗡。小弟初出茅廬,係成個threads都係講緊hello 卡嘅地方厄蝦條,啊唔係,係分都要向版主講聲sorry。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我HELLO卡轉了萬年卡了,11月27日轉,內有少少餘額,物贈有緣人,PM我,你HELLO電話,送給你

TOP

回覆 32# 天宮葉月


  因為我買左IPHONE17, 不能兩張實體SIM,只能一個轉ESIM,HELLO卡沒ESIM,我就轉去萬年卡,入面有餘額,轉了只能作廢

TOP