清觀 當前離線
Banned
TOP
michaelso 當前離線
初級會員
肥_仔 當前離線
進階會員
回覆 肥_仔 多謝ching! 請問PCCW賓卡有冇得用4G? 佢個3G應該唔多得... 3台巴基卡試過冇4G啦 ... michaelso 發表於 2014-5-18 02:23
octopusman 當前離線
而家有開放4G俾儲値卡用戸的電訊商只有 3台(須使用指定儲値卡) PEOPLES(須使用指定儲値卡) SMARTONE(須使 ... 肥_仔 發表於 2014-5-18 02:59
hk97f2930 當前離線
中級會員
風信子 當前離線
1.買張卡返黎 2.打*#130#査餘額 3.餘額不足就去増値(買増値券or去人仔門市,記住呢張卡毎30日收2蚊,要確保 ... 肥_仔 發表於 2014-4-10 00:56
請問ching 開code和不開code 有什麼分別呢?另這張卡有個叫好朋友組合,可否解釋一下如何使用這個組合呢 ... 風信子 發表於 2014-5-19 09:24
apliucard 當前離線
日本fans 當前離線