licson 當前離線
進階會員
TOP
apliucard 當前離線
流動網絡 流動數據 如果冇 要等更新 via HKEPC Reader for Android bbbear 發表於 2025-9-27 12:40
bbbear 當前離線
bbbear
我昨天先更新就無了VOLTE開關,默認打開VOLTE 9.0.0.186版本 apliucard 發表於 2025-9-27 13:27
Linksys999 當前離線
CMHK月費卡 + S24 於5G SA下, 屏幕頂顯示5G但同時顯示VoLTE, 打電話嗰陣,跌左落去4G, 既唔行ENDC亦唔行L ... PN420 發表於 2025-9-27 03:31
PN420 當前在線
回覆 PN420 只要個 4G 站係同手機握手個陣比個 SIB 話自己支援 ENDC,你手機就會顯示 5G icon,並唔會理 ... licson 發表於 2025-9-27 12:55
只要唔係行緊5G SA,而個4G係做anchor,部機就會出5G標示, ... Linksys999 發表於 2025-9-27 15:16
即係我要重新理解呢個5G icon,係表示我有資格接上NR以享受極速,而未必係真係接上左NR享受緊極速。 ... PN420 發表於 2025-9-27 15:15
回覆 PN420 有機會手機未支援VoNR 三星好多機都無VoNR 試睇下「手機網絡>VoNR」開左未? ... ban_account 發表於 2025-9-27 12:20
Eric j 當前離線
中級會員
我見到mylink app如果申請esim需要18蚊月費一個月! 唔知道最近更換咗e-sim嘅師兄需唔需要收費呢?同埋去到 ... Eric j 發表於 2025-9-28 09:46
$18係申請Apple Watch e-SIM,唔係電話e-SIM,電話e-SIM免費。 即埸對個人資料,即時gen個QR code e-SIM ... Linksys999 發表於 2025-9-28 19:37