回覆 20# 雙氧水

香港好多地方都有,尤其是市區基本上全部都已經有 5G,只係行乜嘢 band 問題(有啲係用舊天線出 5G 訊號,頻段有限制淨係得 N1/N28 呢啲低頻)

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

流動網絡 流動數據 如果冇 要等更新

via HKEPC Reader for Android
bbbear 發表於 2025-9-27 12:40


我昨天先更新就無了VOLTE開關,默認打開VOLTE
9.0.0.186版本

TOP

我昨天先更新就無了VOLTE開關,默認打開VOLTE
9.0.0.186版本
apliucard 發表於 2025-9-27 13:27

咁要等下

via HKEPC Reader for Android

TOP

CMHK月費卡 + S24

於5G SA下, 屏幕頂顯示5G但同時顯示VoLTE,
打電話嗰陣,跌左落去4G,
既唔行ENDC亦唔行L ...
PN420 發表於 2025-9-27 03:31


正常,所以行VoNR好處就係同時用到5G上網。

只要唔係行緊5G SA,而個4G係做anchor,部機就會出5G標示,全世界都係咁。

TOP

回覆  PN420

只要個 4G 站係同手機握手個陣比個 SIB 話自己支援 ENDC,你手機就會顯示 5G icon,並唔會理 ...
licson 發表於 2025-9-27 12:55

只要唔係行緊5G SA,而個4G係做anchor,部機就會出5G標示, ...
Linksys999 發表於 2025-9-27 15:16


即係我要重新理解呢個5G icon,係表示我有資格接上NR以享受極速,而未必係真係接上左NR享受緊極速。

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-9-27 15:27 編輯
即係我要重新理解呢個5G icon,係表示我有資格接上NR以享受極速,而未必係真係接上左NR享受緊極速。 ...
PN420 發表於 2025-9-27 15:15


NSA唔睇netmon/field test根本唔知是否真正連上5G NR,行SA就睇icon都可一清二楚。
但以上做法只適用於上網,voice落VoLTE一樣會顯示5G。

TOP

本帖最後由 PN420 於 2025-9-28 18:22 編輯
回覆  PN420
有機會手機未支援VoNR
三星好多機都無VoNR
試睇下「手機網絡>VoNR」開左未? ...
ban_account 發表於 2025-9-27 12:20


搵唔到任何VoNR或VoLTE既開關制,
"開發人員選項"亦找不到,
就連在"設定"版面搜尋"VoLTE"或"VoNR"都話冇答案。

補充:
如果S24未support到既話可能要等軟件update.

TOP

我見到mylink app如果申請esim需要18蚊月費一個月! 唔知道最近更換咗e-sim嘅師兄需唔需要收費呢?同埋去到門市申請醫生是否即場gen一個qr code畀你還是怎樣

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-9-28 11:40 編輯
我見到mylink app如果申請esim需要18蚊月費一個月! 唔知道最近更換咗e-sim嘅師兄需唔需要收費呢?同埋去到 ...
Eric j 發表於 2025-9-28 09:46


$18係申請Apple Watch e-SIM,唔係電話e-SIM,電話e-SIM免費。
即埸對個人資料,即時gen個QR code e-SIM出來,你中意之後自己set佢會print張QR code比你拿走。

但要注意,一gen完QR code實體SIM即時失效,你即塲scan QR code就可無縫交接。

TOP

$18係申請Apple Watch e-SIM,唔係電話e-SIM,電話e-SIM免費。
即埸對個人資料,即時gen個QR code e-SIM ...
Linksys999 發表於 2025-9-28 19:37

唔該曬因為我自己有買咗張讀寫esim 的咭. 得閒去門市叫佢整返張畀我玩下先

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP