本帖最後由 chpyeung 於 2025-1-14 11:29 編輯
因自己有雙咭,好多時有比較。而中移是主力臺,因有 100GB,要先用曬 。
講缺點
1)茶記室內表現普遍很差,成日窒窒播
2)極明顯移動中成日斷線,包括搭車,行路,入隧道。這使我移動中時,不敢打online 遊戲。例如 pokemon ,online捉棋等
以上都係有另一咭比較下,長期使用發現。
例如我由跑馬地經馬場行至灣仔,三個位例斷三次,包括深夜。係每日必斷,因打機中蕉。
stockmike 發表於 2025-1-1 09:16 
但係中移5G 收得好時比其他台 5G 要快喎.
我雙卡用3HK 和 中移的. 3HK 好似格數普遍來講多啲 (不過 iphone 好揾笨, 唔用 data 個 network 唔係用5G, 所以比較唔全面), 但網速就中移普遍高啲. 個人估計 3HK 可能用多啲低頻低速 cell, 中移就多3.5GHz 高速細 cell.
另外仲有張CSL 5G 的, 但由於5G 機得兩個位, 試過 office 和屋企都係慢 (4G更慢), 都冇心機用CSL 啦. |