有CMHK 5G + 1010 4G 長用 , 室內轉1010 4G 真係穩定好多.

TOP

同意

好似moto呢類冇n79既機,更加唔會考慮

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2025-1-13 23:04


中移主力行N78 N79,無N79嘅機可能真係會差啲,handover少咗個塾底,都有機會係樓主個case成日斷,

TOP

中移主力行N78 N79,無N79嘅機可能真係會差啲,handover少咗個塾底,都有機會係樓主個case成日斷, ...
Linksys999 發表於 2025-1-13 23:37


Handover用4G墊底
邊關事

就算SA都係用N78墊啦,邊鬼個會用N79

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-1-14 09:09 編輯
Handover用4G墊底
邊關事

就算SA都係用N78墊啦,邊鬼個會用N79
murderfreaker 發表於 2025-1-14 07:58


咪玩啦,你知中移點set法?
就以NSA為例,之前係差唔多N78 N79 50/50咁自由log入,甚至可能係N79優先,到呢排變咗NSA即使部機support N79,都以N78為先。

之前係唔係個站真係咩情況都N79先? 你知?

事實最新情況係中移NSA係主要行N78,用N79塾底,SA主要用N79,用N78塾底喎。
唔好衝,ok?

TOP

CMHK 5G一定好過其他台,5G無大頻寬註定快唔到,4G就csl順啲,一樣道理,因為csl 4G開盡65mhzx2 4CA。

TOP

本帖最後由 chpyeung 於 2025-1-14 11:29 編輯
因自己有雙咭,好多時有比較。而中移是主力臺,因有 100GB,要先用曬 。
講缺點
1)茶記室內表現普遍很差,成日窒窒播
2)極明顯移動中成日斷線,包括搭車,行路,入隧道。這使我移動中時,不敢打online 遊戲。例如 pokemon ,online捉棋等

以上都係有另一咭比較下,長期使用發現。

例如我由跑馬地經馬場行至灣仔,三個位例斷三次,包括深夜。係每日必斷,因打機中蕉。
stockmike 發表於 2025-1-1 09:16


但係中移5G 收得好時比其他台 5G 要快喎.
我雙卡用3HK 和 中移的.  3HK 好似格數普遍來講多啲 (不過 iphone 好揾笨, 唔用 data 個 network 唔係用5G, 所以比較唔全面),  但網速就中移普遍高啲.  個人估計 3HK 可能用多啲低頻低速 cell, 中移就多3.5GHz 高速細 cell.

另外仲有張CSL 5G 的, 但由於5G 機得兩個位, 試過 office 和屋企都係慢 (4G更慢), 都冇心機用CSL 啦.

TOP

但係中移5G 收得好時比其他台 5G 要快喎.
我雙卡用3HK 和 中移的.  3HK 好似格數普遍來講多啲 (不過 iph ...
chpyeung 發表於 2025-1-14 11:26



    3HK5g 如果係地鐵入面,一定係穩定過中記,因為我兩張卡都有

TOP

Moto edge 40 港行無n79???我上網查唔到有無,諗住港行就收齊香港所需頻道。
其實都有師兄用雙咭開始講,室內中移係較差。雙咭有比較就會明顯feel 到


via HKEPC Reader for Android

TOP

Moto edge 40 港行無n79???我上網查唔到有無,諗住港行就收齊香港所需頻道。
其實都有師兄用雙咭開始講 ...
stockmike 發表於 2025-1-15 07:33

https://www.motorola.com/hk/smartphones-motorola-edge-40-2023/p

下面有“查看完整規格”



via HKEPC Reader for Android

TOP

其實我諗手機都好重要

以前用其他電話,主要用samsung/ sony旗艦 + 1010

真係成日load空氣

依家用pixel 9 pro XL, 真係冇乜印象load空氣

via HKEPC Reader for Android

TOP