khokk2005 當前離線
進階會員
請問係咪有 icon 會睇到?我用 LG V10 + HKBN 42Mb plan 只係 show VoLTE。 HSF 發表於 2017-9-28 09:15
TOP
HSF 當前離線
中級會員
hyperbola 當前離線
地星人
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
透過 wifi 當普通電話咁打出/入 因為屋企成日收唔到訊號,有左wifi calling就唔怕收/打唔到電話 ... khokk2005 發表於 2017-9-27 12:38
劉美美 當前離線
Banned
starforce 當前離線
LG V10唔知是否support wifi通話呢 khokk2005 發表於 2017-9-28 11:42
pong2000 當前離線