請問係咪有 icon 會睇到?我用 LG V10 + HKBN 42Mb plan 只係 show VoLTE。
HSF 發表於 2017-9-28 09:15



LG V10唔知是否support wifi通話呢

TOP

師兄你啱,LG V10真係唔支援wifi calling,too bad。

TOP

回覆 22# HSF


    Verizon 既V10 有vowifi,可能只係香港電訊公司唔支持。

TOP

透過 wifi 當普通電話咁打出/入

因為屋企成日收唔到訊號,有左wifi calling就唔怕收/打唔到電話 ...
khokk2005 發表於 2017-9-27 12:38


呢個真....試過係葵芳收sun mobile勁差...有時屋企人打黎話我關機打唔通..
但我根本沒收到任何電話....
而加轉左vowifi就沒事啦...因為公司有wifi~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 starforce 於 2017-9-29 12:14 編輯
LG V10唔知是否support wifi通話呢
khokk2005 發表於 2017-9-28 11:42


你可以試下這方法enable vowifi, 不知道是否可行?!

跟video的方法做:
How to enable VOLTE feature in LG v10 H961N version 7.0  (內有option 去enable VoWifi)
https://www.youtube.com/watch?v=AbPtSUQ83oM

Code to access the hidden menu of LG v10 is *#546368#*961#

TOP

本帖最後由 pong2000 於 2017-9-29 12:32 編輯

早兩年用iPhone + CMHK 4g pro 中港plan就已經用緊vowifi and volte,但後來上年轉左hkbn 108+18 plan就試極都開唔到,都諗住冇得用vowifi。但剛剛見到呢個post就手痕試吓居然volte同埋vowifi都用到了,睇黎hkbn已開放高清通話俾平價plan
另外有冇師兄試過外國用唔用到hkbn vowifi?舊時cmhk就一定要hkip先用到,hkbn洗唔洗hkip?

TOP