原帖由 KEPCH 於 2009-9-11 23:16 發表


你是否用儲值卡的,我就問過幾間門市職員都講 儲值卡無限 gprs 用MSN會扣錢的,除非用月費無限 gprs+$28 msn就可以任玩?你個 MSN是什麼版的在那裡下的
thanks

我用$78蚊咭包月
扣晒$78

但仲上到msn(要裝嗰隻)

TOP

download 野唔係要另外收費咩

TOP

原帖由 fishmeat01 於 2009-9-12 03:09 發表

我用$78蚊咭包月
扣晒$78

但仲上到msn(要裝嗰隻)

$78 去到幾時?

TOP

回覆 22# 的帖子

PEOPLES $78 無限Plan
真係咩都無限
你鐘意點用都得
唯一條件就係你要接受到EDGE慢既速度

TOP

MSN 如果電話內置 唔需要去people dl 去people dl msn係28蚊月費果隻 係唔同架.... 講左幾廿年 都仲要有人分唔清...
edeg.. 都叫慢... 去外國好多地方都仲用緊56k咋 都唔明白d人可以話慢... 定係香港科技太發達(小弟覺得香港科技落後 但係又要平 又要快 你做個4g 收98蚊囉 做到有np一定發)

TOP

回覆 25# 的帖子

EDGE相比 HSPA 的確係慢
而家既人多數都係有1.5M-3M寬頻先開始有電腦
未試過用56K
我識有D人  Load一個要3秒都話慢
慢到話想死
你話佢地有咩可能會忍到EDGE既網速呢
我自已都有用PEOPLES EDGE
我覺得PEOPLES既網速都可以接受既
因為我都經歷過56K既時代

TOP

但係當年o既網頁唔同今日呢!

TOP

呢個 topic 另我回想起以前未有 youtube 年代, 早期大部份 streaming 都是 .rm file, quality 同現在 youtube HD 比差天共地, 仲要停多過睇......

TOP

原帖由 笨孩子 於 2009-9-12 19:42 發表
MSN 如果電話內置 唔需要去people dl 去people dl msn係28蚊月費果隻 係唔同架.... 講左幾廿年 都仲要有人分唔清...
edeg.. 都叫慢... 去外國好多地方都仲用緊56k咋 都唔明白d人可以話慢... 定係香港科技太發達(小弟覺得香港科技落後 但係又要平 又要快 你做個4g 收98蚊囉 做到有np一定發)


我部 N記 S40 同S60都冇內置 msn之前因為扣錢至裝了個 ebuddy 玩 msn,吾知點解之前d 簡体版會扣錢的,維有用 ebuddy 玩 msn 你地d吾扣錢 msn係邊道down的

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP