原帖由 笨孩子 於 2009-9-12 19:42 發表 
MSN 如果電話內置 唔需要去people dl 去people dl msn係28蚊月費果隻 係唔同架.... 講左幾廿年 都仲要有人分唔清...
edeg.. 都叫慢... 去外國好多地方都仲用緊56k咋 都唔明白d人可以話慢... 定係香港科技太發達(小弟覺得香港科技落後 但係又要平 又要快 你做個4g 收98蚊囉 做到有np一定發)
我部 N記 S40 同S60都冇內置 msn之前因為扣錢至裝了個 ebuddy 玩 msn,吾知點解之前d 簡体版會扣錢的,維有用 ebuddy 玩 msn 你地d吾扣錢 msn係邊道down的 |