原帖由 必敗仁 於 2009-8-20 06:28 發表
我用5800其實同5530差不多都係S60 5.0
S60 5.0冇野玩..仲有3D game慢到傻
反而iphone唔少野好玩

you need this
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-java-runtime-20-for-s60

For 5800 v20 or above and N97 v10 or above ONLY

TOP

琴日我都入左手....有個問題唔知有冇師兄遇到
就係播歌既時候如果將隻歌拉快拉慢,
會出現唔流暢...又或者跳歌既情況出現

TOP