K仔X 當前離線
EPC駐場LD碟
進階會員
原帖由 必敗仁 於 2009-8-20 06:28 發表 我用5800其實同5530差不多都係S60 5.0 S60 5.0冇野玩..仲有3D game慢到傻 反而iphone唔少野好玩
TOP
panpanoscar 當前離線