eeeuser 當前離線
進階會員
真係睇心情……不過返工位置(沙田某處)暫時有2m左右,一般移動緊都係0.7-1m ... 格拉底 發表於 2016-11-6 00:00
TOP
n9110 當前離線
suiyan 當前離線
今朝有7M速度 eeeuser 發表於 2016-11-6 08:19
chunchun18422 當前離線
中級會員
ming.w 當前離線
初級會員
轉左電話要用NANO SIM 要經常剪 hemat 邊度買剪卡器平靚正架? chunchun18422 發表於 2016-11-6 10:57
呢個係陰謀 越高速, 越快到FUP suiyan 發表於 2016-11-6 10:24
spriggan 當前離線
高登對面(福仁商場地下),靚唔靚就唔知. ming.w 發表於 2016-11-6 11:07
新版hemat已經係三合一啦。 莫非ching你入咗好多舊款卡? spriggan 發表於 2016-11-6 11:13
ailss_2013 當前離線
Banned