真係睇心情……不過返工位置(沙田某處)暫時有2m左右,一般移動緊都係0.7-1m ...
格拉底 發表於 2016-11-6 00:00


    今朝有7M速度

TOP

今天星期曰早上

TOP

今朝有7M速度
eeeuser 發表於 2016-11-6 08:19


    呢個係陰謀
越高速, 越快到FUP

TOP

轉左電話要用NANO SIM
要經常剪 hemat
邊度買剪卡器平靚正架?

TOP

轉左電話要用NANO SIM
要經常剪 hemat
邊度買剪卡器平靚正架?
chunchun18422 發表於 2016-11-6 10:57



    高登對面(福仁商場地下),靚唔靚就唔知.

TOP

呢個係陰謀
越高速, 越快到FUP
suiyan 發表於 2016-11-6 10:24


    佢個fup都唔知點計

TOP

轉左電話要用NANO SIM
要經常剪 hemat
邊度買剪卡器平靚正架?
chunchun18422 發表於 2016-11-6 10:57

新版hemat已經係三合一啦。
莫非ching你入咗好多舊款卡?

TOP

高登對面(福仁商場地下),靚唔靚就唔知.
ming.w 發表於 2016-11-6 11:07

好的.唔該

TOP

新版hemat已經係三合一啦。
莫非ching你入咗好多舊款卡?
spriggan 發表於 2016-11-6 11:13

仲有幾張剩
7,8月左右買的,2合1

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP