想問送卡活動係咪由頭到尾都係得中電有搞?
keit 發表於 2024-4-13 11:21


唔係, 中移都有, 但已經完咗.

TOP

中電CLP
周潤髮 發表於 2024-4-13 11:23


係國內嘅 "中國電信".

TOP

今個月係無咗還是搬咗去唔知咩地方。搵唔到

via HKEPC Reader for Android
jimmyboy 發表於 11-4-2024 11:33



    上星期我搵唔到,今日開個 apps 又有

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我留意到中國電信今個月開始將大流量卡下放俾拎回鄉證人士申請, 有需要用既師兄可以多加留意
btw今年唔知電信係咪要業績充數咁鬼積極

TOP

我留意到中國電信今個月開始將大流量卡下放俾拎回鄉證人士申請, 有需要用既師兄可以多加留意
btw今年 ...
zqwerty1616 發表於 2024-4-14 11:01



    唔止今個月喇, 幾個月前已開始無限咁派

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

上星期我搵唔到,今日開個 apps 又有
card_captor 發表於 2024-4-13 15:06

剛去app不見有,而家金光華派卡派到幾時?早上幾點開始,天時署熱要排隊人多都幾係野.

TOP

剛去app不見有,而家金光華派卡派到幾時?早上幾點開始,天時署熱要排隊人多都幾係野. ...
dav987 發表於 14-4-2024 14:05

我2月第一日派嗰日咁啱經過領展就拎咗卡。

領展喺商場入面,唔使捱熱。
同埋10:30半前去多數可能唔使排

TOP

我留意到中國電信今個月開始將大流量卡下放俾拎回鄉證人士申請, 有需要用既師兄可以多加留意
btw今年 ...
zqwerty1616 發表於 2024-4-14 11:01

點樣大流量卡

via HKEPC Reader for Android

TOP