yuyuccy 當前離線
中級會員
想問送卡活動係咪由頭到尾都係得中電有搞? keit 發表於 2024-4-13 11:21
TOP
中電CLP 周潤髮 發表於 2024-4-13 11:23
card_captor 當前離線
進階會員
今個月係無咗還是搬咗去唔知咩地方。搵唔到 via HKEPC Reader for Android jimmyboy 發表於 11-4-2024 11:33
周潤髮 當前離線
Banned
zqwerty1616 當前離線
caca6688 當前離線
我留意到中國電信今個月開始將大流量卡下放俾拎回鄉證人士申請, 有需要用既師兄可以多加留意 btw今年 ... zqwerty1616 發表於 2024-4-14 11:01
dav987 當前離線
初級會員
上星期我搵唔到,今日開個 apps 又有 card_captor 發表於 2024-4-13 15:06
剛去app不見有,而家金光華派卡派到幾時?早上幾點開始,天時署熱要排隊人多都幾係野. ... dav987 發表於 14-4-2024 14:05
trevorhk 當前離線