我問埋cmhk客服,佢話要排隊換sim card。都唔知係咪老點
wongian1 發表於 2025-4-16 17:27

小米好多機都支援e SIM

換esim 唔洗排喇掛?

via HKEPC Reader for Android

TOP

仲末收到SA sim SMS…

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 250# wongian1


   
應該全部 Android 機器都唔需要換卡,iOS 要換係因為 Apple 要 Verify /批全球(中國大陸除外)既電信商去用 5G SA
所以小米 15 Ultra 理論上可以唔需要換卡既情況下用到  5G SA

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2025-4-19 13:22 編輯

回覆 253# mmw1984


唔係APPLE要批要Verify
而係APPLE要求SIM卡要support SUCI先比行SA模式
舊既64kb SIM 卡因為自身容量所限 做唔到呢樣野
大陸本身用到係因為佢地5G一黎就發展SA
即係由3G/4G資費升上去5G資費既時候已經直接換左做128K SA SIM
所以大陸今時今日先無呢個換卡問題

TOP

問咗小米technical team, 佢哋睇完log file後話係我張cmhk sim卡唔support 5G SA。唔通小米同iPhone 一樣要 ...
wongian1 發表於 2025-4-16 14:59



    小米輸入*#*#726633#*#*強制開啟SA切換開關

TOP

回覆  mmw1984


唔係APPLE要批要Verify
而係APPLE要求SIM卡要support SUCI先比行SA模式
舊既64kb SIM 卡 ...
留白兄 發表於 2025-4-19 13:18



    大陸SIM不支援SUCI,支援SA是Apple的特例

TOP

本帖最後由 wongian1 於 2025-4-19 18:06 編輯

試過set NR only喇,只見到CSL同Smartone嘅SA訊號。喺深圳漫遊時都係收唔到SA。



小米輸入*#*#726633#*#*強制開啟SA切換開關
mm408 發表於 2025-4-19 15:35

TOP

Iphone 換卡sms都未收到 😅😅😅 曬x氣!

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 258# chauchiwai


    咁我用E-SIM 係咪唔駛換?

TOP

本帖最後由 b.v.v. 於 2025-4-19 18:55 編輯
回覆  chauchiwai


    咁我用E-SIM 係咪唔駛換?
eddy0clng 發表於 2025-4-19 18:34


cmhk esim 5G SA option greyed out

0t1kay8h.png

TOP