唔係多730日
只係將有效期重新設定為最後一次増値那一日的730日後
即係話就算你今日開卡第二日就即刻去増 ...
肥_仔 發表於 2014-4-4 01:02


如果本身通話好低咪好抵?每730日增$50

TOP

如果本身通話好低咪好抵?每730日增$50
dolbysnoopy 發表於 2014-4-5 10:48


本地通話不分時段$0.1/分鐘

TOP

本地通話不分時段$0.1/分鐘
肥_仔 發表於 2014-4-5 13:34



    即係 2分鐘/3日
反而計落 免行政費抵D

TOP

請問One2free的Hemat咭儲值送50%bonus是否無誤?因為我購買的Hemet包裝上並無相關說明。

TOP

one2free 本地儲值卡 $78,,,依家深水埗賣幾多錢??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 cfan8 於 2014-4-9 01:08 編輯
買右下增值卷就送50%, 唔知你有冇呢個封面
清觀 發表於 2014-4-8 21:51


IMG_20140408_232625-002.jpg

我買的上面好像沒有說明。。

封面右下角的50%下方是不是有一行字“優惠期至2013年X月”,現在應該已經在優惠期外了,還有50%的bonus嗎?

請教一下在哪裡能買到你這種咭?你說現在這種印尼卡已經越來越少了,是否已經很難買到?

TOP

我買的上面好像沒有說明。。

封面右下角的50%下方是不是有一行字“優惠期至2013年X月”,現在應該已經 ...
cfan8 發表於 2014-4-9 00:56


你呢張入面裝SIM卡個紙套係咪粉紅色?
係嘅咁你手上嗰張係SIKAT遊戲規則唔一樣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你呢張入面裝SIM卡個紙套係咪粉紅色?
係嘅咁你手上嗰張係SIKAT遊戲規則唔一樣 ...
肥_仔 發表於 2014-4-9 01:19


裏面只有SIM卡,沒有粉紅色的紙套。。。

TOP