684hhv 當前離線
初級會員
TOP
magiccat 當前離線
中級會員
c14101 當前離線
進階會員
我都想請教吓,國產機係咪用唔到,正路港版紅米note 3有B1(2100) ,B3(1800) 應該用到,但好多網上都話大陸 ... magiccat 發表於 2016-5-7 23:46
good16 當前離線
我今日買左 但月底先去 卡內指南 係用umobile.jp 希望用到 唔知洗唔洗買張 3HK 做back up ... FZ8028 發表於 2016-5-4 03:20 AM
card_captor 當前離線
ccya96 當前離線
leoleoc 當前離線
啱啱係日本返黎 係香港買左張Umobile APN 8日2GB 紅色富士山面, SIM 卡係白色 廣島用慢到HIHI, 得4-5KB/S G ... ccya96 發表於 2016-5-9 14:45
Docomo%204G%20LTE%20Unlimited%20Data%202016%20May%2004.jpg (92.85 KB)
下載次數:167
2016-5-9 22:37
Ching , 是否這張 ? Thank ! javascript:; leoleoc 發表於 2016-5-9 22:37
Docomo 日本 4G「真.無限」 【鴨記新卡】$130 高速任玩 8 日 c14101 發表於 2016-5-2 21:16