回覆 210# magiccat
我上星期去日本,國產樂1用到這張sim
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 62&ptid=2262751

設定apn時不太顺利,我可以加umobile apn,但部機吾比我選umobile,只可選預設果3個,冇記錯係2個mvno, 1個bmobile 的apn. 不過我重开機後就0K,用到docomo 3G,再重开一次就上到倒4G.

另外我用果張係堅200MB,不是100MB.

TOP

回覆 211# 684hhv

咁睇嚟係d 人驚國產機無B1(2100), 又唔係東京大板名古屋呢d 有B3(1800) 用,費事煩。
7月尾8月頭去廣島用完番嚟又報告下先。
唔該c 兄

TOP

我都想請教吓,國產機係咪用唔到,正路港版紅米note 3有B1(2100) ,B3(1800) 應該用到,但好多網上都話大陸 ...
magiccat 發表於 2016-5-7 23:46

看我 #120 貼
港行紅米碌 4G + docomo 去東京

via HKEPC Reader for Android

TOP

我今日買左 但月底先去
卡內指南 係用umobile.jp
希望用到 唔知洗唔洗買張 3HK 做back up ...
FZ8028 發表於 2016-5-4 03:20 AM

師兄幾時返?我6月10號去日本。希望你用完之後分享下。我用於夜晚睇戲,所以不限速及流量都好重要。

TOP

補充下,港行樂視1s用到呢張日本卡,不過要去到日本當地買
https://t.iijmio.jp/chs/index.html
2GB版適合低用量,3-4個月內去2次日本的人

TOP

本帖最後由 ccya96 於 2016-5-9 14:47 編輯

啱啱係日本返黎
係香港買左張Umobile APN 8日2GB 紅色富士山面, SIM 卡係白色
廣島用慢到HIHI, 得4-5KB/S GOOGLE MAP 都上唔到
即刻係當地買張7日200MB/DAY 1900YEN, 同樣係Umobile APN, 有1000KB/S
張紅色富士山去到京阪先正常返, 有150KB/S 左右

利申IPHONE 6S

TOP

啱啱係日本返黎
係香港買左張Umobile APN 8日2GB 紅色富士山面, SIM 卡係白色
廣島用慢到HIHI, 得4-5KB/S G ...
ccya96 發表於 2016-5-9 14:45


Ching , 是否這張 ?
Thank !

javascript:;

Docomo%204G%20LTE%20Unlimited%20Data%202016%20May%2004.jpg (92.85 KB)

Docomo%204G%20LTE%20Unlimited%20Data%202016%20May%2004.jpg

TOP

Ching , 是否這張 ?
Thank !

javascript:;
leoleoc 發表於 2016-5-9 22:37



    YES

TOP

#1    已更新及加入 AJC (紅色富士山封面)

TOP

Docomo 日本 4G「真.無限」
【鴨記新卡】$130 高速任玩 8 日
c14101 發表於 2016-5-2 21:16


[2016-5-10 追加]
貪平出事 ! 日本實試「鴨記」 Docomo 4G LTE 任用無限速 SIM 咭
http://unwire.hk/2016/05/10/japan_travel_sim_2016/japan-gadget/

TOP