tp380 當前離線
進階會員
我琴晚返到香港先至裝APP , 插入國行12 turbo, 認唔到不能自動登入 ... SYW 發表於 2024-3-11 11:51
TOP
福崗 當前離線
中級會員
講開佢個APP,用國行機可以直接跟卡自動登入~ tp380 發表於 2024-3-11 11:47
card_captor 當前離線
講開佢個APP,用國行機可以直接跟卡自動登入~ tp380 發表於 11-3-2024 11:47
我用iphone都得 福崗 發表於 2024-3-11 13:43
yuyuccy 當前離線
唔係好似,真係完左 福崗 發表於 2024-3-6 14:18
Keithbonnie7 當前離線
"支付寶" 喺 "領展中心城" 換領, 係去到3月24號, 而 "微信" 就轉移咗去 "金光華廣場" 換領, 去到3月31號. ... yuyuccy 發表於 2024-3-11 22:00
kiubus 當前離線
可以在金光華的那個單位? via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) Keithbonnie7 發表於 2024-3-11 22:24
hkho 當前離線
初級會員