我琴晚返到香港先至裝APP ,  插入國行12 turbo, 認唔到不能自動登入 ...
SYW 發表於 2024-3-11 11:51



   咁應要係內地先得

TOP

講開佢個APP,用國行機可以直接跟卡自動登入~
tp380 發表於 2024-3-11 11:47



    我用iphone都得

TOP

講開佢個APP,用國行機可以直接跟卡自動登入~
tp380 發表於 11-3-2024 11:47



    我用紅米K20 pro 國行,不能自動登入,佢都係要收 SMS 入 OTP..

TOP

我用iphone都得
福崗 發表於 2024-3-11 13:43



咁應該係跟用緊張卡的流量去登入。
好似  cslprepaid 咁。

TOP

唔係好似,真係完左
福崗 發表於 2024-3-6 14:18


"支付寶" 喺 "領展中心城" 換領, 係去到3月24號, 而 "微信" 就轉移咗去 "金光華廣場" 換領, 去到3月31號.

TOP

"支付寶" 喺 "領展中心城" 換領, 係去到3月24號, 而 "微信" 就轉移咗去 "金光華廣場" 換領, 去到3月31號. ...
yuyuccy 發表於 2024-3-11 22:00

可以在金光華的那個單位?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

"支付寶" 喺 "領展中心城" 換領, 係去到3月24號, 而 "微信" 就轉移咗去 "金光華廣場" 換領, 去到3月31號. ...
yuyuccy 發表於 2024-3-11 22:00



你用而家新既資訊去話我5日前既舊資訊係錯都幾無聊

TOP

可以在金光華的那個單位?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
Keithbonnie7 發表於 2024-3-11 22:24

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(49897).jpg

早幾日係fb cap 低嘅,有哂時間地點

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 180# SYW

我都係琴日喺會展中心拎張喇

跟足其他師兄教路,喺大陸用條LINK轉左密碼先,跟住用微信小程序叫ONLINE CUSTOMER SERVICE加埋漫
游收SMS

TOP

回覆 170# nolonger123

問左ONLINE CS話唔得,以下呢三個服務係捆綁式:
1. 國際漫游電話
2. 國際漫游數据
3. 國際長途電話

所以冇得唔申請漫游數据但可以喺香港收SMS

TOP