本帖最後由 suiyan 於 2015-4-7 19:31 編輯

回覆 190# anthonyko


    無喎

SUN實名=>(10幾日, 等合約完)=>  hello (1天) => Hemat (等左3天)

TOP

hemat mnp應該係要等, 我4號轉, 到依家都無反應
等. 我無咩所謂, 最怕舊台同我收多個月既錢

TOP

回覆 192# 4400


    我A卡用一星期才開通,B卡4月1日由smt月費轉he現在都未通,6月同8月仲有張龜速sun月費完約轉he真係要探定路,希望到時政策不變,最緊要米咁快出新批sim

TOP

回覆  4400


    我A卡用一星期才開通,B卡4月1日由smt月費轉he現在都未通,6月同8月仲有張龜速sun月費 ...
n627 發表於 2015-4-7 20:01



    4月1....

TOP

HELLO同HEHE飛線係一樣價
264946842 發表於 2015-3-31 12:20

hemat 淨係可以用**21

TOP

hemat 淨係可以用**21
taison 發表於 2015-4-7 20:55



即係點?
**21*(電話號碼)# ?

TOP

你地做mnp 唔係指定某日某時間做咩?
轉唔到,佢地會不停同你再轉咩?

TOP

即係點?
**21*(電話號碼)# ?
4400 發表於 2015-4-7 21:00

即係冇**61, **62, **67

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP