keit 當前離線
進階會員
TOP
Dijeridu 當前離線
D伯
4.5G或5G網都ok... 月費或儲值卡都ok... 最緊要收得ok..同埋最好每月60蚊樓下.. thx... ... init 發表於 2026-6-14 01:41
init 當前離線
中級會員
polymer12 當前離線
試用緊某儲值卡..收得幾好.. 計落就算每月用15gb....都係幾草野一個月.. 之前用開數記4.5g限速plan要大約$1 ... init 發表於 2026-6-22 13:31