本帖最後由 SYW 於 2026-1-15 12:08 編輯
剛再試, 已經入到去. 但scan完身份證就話未能處理有關申請.
Thermo 發表於 2026-1-15 11:42

早幾年我都試過咁 ,逼你去門市搞   
呢度都有提過

當時個職員好唔想處理我單case
仲記得個時佢仲要取消實名先,然後用佢職員權力入機加返(變相話我知我地做唔到的


方丈想點就點 ,除非唔用
via HKEPC Reader for Android

TOP

早幾年我都試過咁
呢度都有講過
當時個職員好唔想處理我單case  
仲記得個時佢仲要取消實名先,然 ...
SYW 發表於 2026-1-15 12:06


即係現在去門市都冇用?

TOP

本帖最後由 SYW 於 2026-1-15 12:11 編輯
即係現在去門市都冇用?
Thermo 發表於 2026-1-15 12:08

你要逼佢個電話號碼係常用,不要比佢引誘上台,預留時間同佢磨,以及佢搞唔掂時佢先用取消實名再加返呢個招

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我一次搞6張應該會比職員黑晒面
川崎 發表於 2026-1-15 12:13


我驚去到門市又話搞唔到.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我想知有冇其他人成功係sms條link登記到? 如果全部人都唔得, 咁就等吓先. 我屋企/公司附近, 都冇中移門市.

TOP

你啱,我而家係門市都搞唔到
佢幫我打去hotline等緊
川崎 發表於 2026-1-15 13:01


Thx!! 等你消息.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP