SYW 當前離線
進階會員
剛再試, 已經入到去. 但scan完身份證就話未能處理有關申請. Thermo 發表於 2026-1-15 11:42
TOP
Thermo 當前離線
特級會員
早幾年我都試過咁 呢度都有講過 當時個職員好唔想處理我單case 仲記得個時佢仲要取消實名先,然 ... SYW 發表於 2026-1-15 12:06
即係現在去門市都冇用? Thermo 發表於 2026-1-15 12:08
川崎 當前離線
Banned
我一次搞6張應該會比職員黑晒面 川崎 發表於 2026-1-15 12:13
你啱,我而家係門市都搞唔到 佢幫我打去hotline等緊 川崎 發表於 2026-1-15 13:01