42mbps 當前離線
進階會員
收唔到SMS? keit 發表於 2026-1-4 16:02
TOP
有號碼點會收唔到SMS? NeTZoO 發表於 2026-1-5 01:18
你以為我唔知咩?佢啲post先要回呀,不過你睇我回啲咩先啦 keit 發表於 2026-1-5 04:53
佢問"club嬋點轉走number "呢個問題 關SMS短訊服務乜事 首先, clubsim唔會收唔到SMS 另外, MNP幾時要收SM ... jk1399 發表於 2026-1-5 05:22
旺角阿周 當前離線
中級會員
佢問"club嬋點轉走number "呢個問題 關SMS短訊服務乜事 首先, clubsim唔會收唔到SMS 另外, MNP幾時要收SM ... jk1399 發表於 2026-1-5 13:22
有號碼點會收唔到SMS? NeTZoO 發表於 2026-1-5 09:18
如轉hello hkmob 網上mnp係要收短訊喎 旺角阿周 發表於 2026-1-5 09:35
club嬋,用過就知。 旺角阿周 發表於 2026-1-5 09:36
川崎 當前離線
Banned
keit 當前離線
club嬋,用過就知。 旺角阿周 發表於 2026-1-5 17:36