佢用哂全速都有 384 kbps 都夠 WhatsApp 文字用
javacomhk 發表於 2025-10-1 14:33

呢樣就算吧啦,就算有512我都視為上唔到網㗎啦,我要上網揾資料/google map揾路,得個w/a冇用

TOP

本帖最後由 golfmichael 於 2025-10-3 10:47 編輯

呢隻其實係CMLink 嚟,喺大陸收中移動5G,質素同鴨聊佳無分別

性價比超高,基本上唔洗再去CMLink官網或再去買鴨聊佳

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2025-10-3 03:33 編輯

其實響深圳聯通收得好的,尤其過關個陣或搭地鐵
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2756075

TOP

前日試左這款 eSIM 用5G 只有NSA ,用唔到SA網絡,我用小米機試,起寶安,皇崗有部分地點會跌落4G,速度還可以,另一張內地卡係保持5G

TOP

小米機有 eSIM ?

TOP

小米機有 eSIM ?
javacomhk 發表於 2025-10-20 12:07


可能係用ESTK.

TOP

回復 15 #javacomhk

小米14/15係有2實1eSIM, 3選2

TOP

本帖最後由 antonyhk 於 2025-10-20 12:42 編輯

回復 10 #card_captor

一直都用緊Trip.com eSIM, 而家係泰國,同老虎一人一張eSIM, 佢用3我用CMLink, 都係收True 4G+, 4日每日1GB, HK$7左右

TOP

小米機有 eSIM ?
javacomhk 發表於 2025-10-20 12:07 PM



    我用紅米turbo 3 加 eSIM 實體白卡去用

TOP

小米機有 eSIM ?
javacomhk 發表於 2025-10-20 12:07

最平買部 Note 14 Pro 5G 都有,Note 14 Pro+, 14T, 14T Pro, 15T, 15T Pro 都有 esim

冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅

TOP