你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 16:11

道理上兩部手機用4個不同台係可取的選擇,但實際上我就兩部手機各自配兩個不同的網絡商。
不過自從用CMHK 後,發覺普通話音通話都可以夾雜奇怪的撲撲聲,就今晚1915左右在欣澳站對出才出現過。

TOP

道理上兩部手機用4個不同台係可取的選擇,但實際上我就兩部手機各自配兩個不同的網絡商。
不過自從用CMHK  ...
Thomascyk 發表於 2025-2-24 19:53


我就係覺得CMHK有時怪怪地,所以唔想去佢地個台
但餘下嘅得返數瑪通 csl又唔多其他

TOP

更係用 2 個網絡(或以上)啦, 點會同網

以前上大陸多時, 2 部手支用齊移動 + 聯通

TOP

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 16:11



    邊間平 我用邊間

TOP

咁又冇留意,
但以前用上台,最差一定係CSL,我仲要係1010
視帝 發表於 2025-2-24 16:36

依加用緊CSL, 收得幾好, 屋企/公司同出街都收到

TOP

正路當然係唔同公司啦. 同公司的話死位咪一齊死囉!

p.s. 大部份手機都雙卡啦, 哪要兩部電話? ...
chpyeung 發表於 2025-2-24 16:47


我出街用三部電話.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

邊間平 我用邊間
FT907 發表於 2025-2-25 08:12

如果我慣常10個地方,有一半以上都接收不良,都係無意思。

TOP

本帖最後由 raylee 於 2025-2-25 11:12 編輯
我用晒4間。
goalsp 發表於 2025-2-24 16:15


x2
abc mysim5g 中國電信 3hk

TOP

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 08:11



    唔知有乜好討論

TOP