Thomascyk 當前離線
中級會員
你地係會用兩間網絡公司 還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ... komui 發表於 2025-2-24 16:11
TOP
komui 當前離線
道理上兩部手機用4個不同台係可取的選擇,但實際上我就兩部手機各自配兩個不同的網絡商。 不過自從用CMHK ... Thomascyk 發表於 2025-2-24 19:53
Miipp 當前在線
特級會員
FT907 當前離線
進階會員
Fifafever 當前離線
咁又冇留意, 但以前用上台,最差一定係CSL,我仲要係1010 視帝 發表於 2025-2-24 16:36
雯雯 當前離線
正路當然係唔同公司啦. 同公司的話死位咪一齊死囉! p.s. 大部份手機都雙卡啦, 哪要兩部電話? ... chpyeung 發表於 2025-2-24 16:47
視帝 當前離線
Banned
邊間平 我用邊間 FT907 發表於 2025-2-25 08:12
raylee 當前離線
我用晒4間。 goalsp 發表於 2025-2-24 16:15
jk1399 當前離線
你地係會用兩間網絡公司 還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ... komui 發表於 2025-2-24 08:11