香港都無邊間收得好,間間都有人話垃圾

TOP

個人使用感覺3好過CMHK
asasas999 發表於 2025-1-9 16:36

其實3台月費唔會同cmhk差太多,
以前貪cmhk有內地數據送,
但見3台現時好多plan都有送~

TOP

其實3台月費唔會同cmhk差太多,
以前貪cmhk有內地數據送,
但見3台現時好多plan都有送~ ...
大愛gill 發表於 2025-1-12 23:34

3台個內地數據好在做到全網,可以揀台用

TOP

3台個內地數據好在做到全網,可以揀台用
熊小子 發表於 2025-1-13 08:35


3HK個全網通實際體驗唔係咁好用,因為間中會有問題出現,有時會不知名原因入唔到某個網,有時又會彈返你出黎要手動再入去。

其他台漫遊大陸網好多時都好慢,上大陸玩我成日去,我用中移香港上台,其他friend 3台屎台上台都有暫時唔講住,有個friend用1010上台嘅做例子,我係懶鬼只負責行程,攞位排隊、落單、買野飲都係呢個friend攪掂,但有時見佢攪好耐唔知做咩就問下攪咩鬼,佢就話好慢load唔到,我拎上手試真係唔得,最後都係用返我部機順利落單。

唔需要多講,你見好多反X人士,都堅持要有一張中移香港上台卡傍身就係咁解。

TOP

禾覺得CMHK..............OK好用................

矛投数,,,,,,,,,,,,,,,,,,

TOP

HK Mobile 東鐵成日load 空氣

TOP

本帖最後由 stockmike 於 2025-1-13 19:16 編輯

我用港行 moto edge 40 。講多少少中移問題,報埋位置。
1)跑馬地室內,一到 1730至 1930。會突然收唔到或勁慢
2)淘大多間茶記,室內會突然收唔到(hkmobile 類儲值咭無問題)
3)巴士入紅隧,斷兩至三次。hkmobile,大約一次或唔斷。
4)上新界高速公路 ,東鐵等經常斷線
5)跑馬地行至灣仔,斷三次,因我每日行,多次實證。

講講斷線,你聽 online歌 ,就會即停,要手動開番。打online game 即輸。斷完會痴呆一陣,連番都要一點時間。

佢定點用係無問題,移動,尤其係車,就唔得。


via HKEPC Reader for Android

TOP

我用港行 moto edge 40 。講多少少中移問題,報埋位置。
1)跑馬地室內,一到 1730至 1930。會突然收唔到或 ...
stockmike 發表於 2025-1-13 19:12


老實講,咁多問題,一係轉電話一係轉台,用冷門機有問題唔出奇,就算國產小米,中移都可以唔夾,csl夾某啲冷門機一樣有問題。

唔係話中移完美無敵,呢樣係無可能100%覆蓋,但好多人用落真係無咁多問題,甚至中移收得好嘅地方係多過屎台,當然一定有屎台收得好啲地方,但我周圍去總結就係唔會比中移多,屎台有啲地庫位室內位得一兩格上唔到網甚至無網絡,呢啲位中移可以收爆或者三格有2,3百Mbs。

試下用iPhone或者Samsung都有同樣問題再講。

TOP

3HK個全網通實際體驗唔係咁好用,因為間中會有問題出現,有時會不知名原因入唔到某個網,有時又會彈返你 ...
Linksys999 發表於 2025-1-13 13:41

所以好多人都話個個台都有死位, 保險D咪雙卡唔同台

TOP

老實講,咁多問題,一係轉電話一係轉台,用冷門機有問題唔出奇,就算國產小米,中移都可以唔夾,csl夾某 ...
Linksys999 發表於 2025-1-13 19:55

同意

好似moto呢類冇n79既機,更加唔會考慮

via HKEPC Reader for Android

TOP