本帖最後由 Linksys999 於 2024-5-31 20:58 編輯
M 記本身有 free wifi
如果開埋 VoWifi 就連 voice 都收到
所以影響未致太大  ...
Anthony2005 發表於 2024-5-31 17:14


咁直接收到總好過要靠其他方法。臨比錢先知load唔到code要駁Wi-Fi都麻煩啦。
而且街Wi-Fi唔夠安全,我自己唔會用。

TOP

唔會在意果間信號
除非你係果間M記做
w__w 發表於 2024-5-31 17:55


咁即係網絡商只要喺你做野地方收到就得????

TOP

記得以前收得係好差,用自助機到畀錢時load唔到V7 code,要行番出樓梯嚟收信號,真係on99......
不過自從有咗app落定order先都冇乜所謂lu

TOP

咁即係網絡商只要喺你做野地方收到就得????
Linksys999 發表於 2024-5-31 20:54


我嘅意思係一般人唔會咁在意呢一間M記訊號收得好唔好唔,除非係嗰度返工嘅人

TOP

其實支移真係最落力果間

佢係唯一一間,準備開關前,

就晌佐敦區一口氣換晒啲新款天線,替換只係用咗幾年既5G天線

果陣佢地咁做嘢,我都即刻轉咗公司電話去支移


via HKEPC Reader for Android

TOP

我嘅意思係一般人唔會咁在意呢一間M記訊號收得好唔好唔,除非係嗰度返工嘅人 ...
w__w 發表於 2024-6-1 08:13


根據我自己第一次去同剛剛你樓上#13經驗,之前去係連QR code都load唔到出黎比錢,後面又有人排隊等,我上次就係同樓上師兄一樣要行返去出入口樓梯先load得返個code,都幾狼狽唔會唔在意吧。
我上次同朋友去,4台有齊都係收得差,最新呢次我自己去,發現中移竟然全場收到,所以想知其他台有無改善。

TOP

有無其他台用家update一下其他台現在有無改善?
Linksys999 發表於 2024-5-30 21:01
請問是否九龍佐敦道31-37號百誠大廈地庫及地下(部份)近佐敦往屯門(置樂花園)紅色小巴站?

TOP

請問是否九龍佐敦道31-37號百誠大廈地庫及地下(部份)近佐敦往屯門(置樂花園)紅色小巴站? ...
octopusman 發表於 2024-6-2 08:22


無錯。

TOP

無錯。
Linksys999 發表於 2024-6-2 10:55
以本人所見,中國移動香港已在樓上的大家樂安裝了室內天線,題外話,佐敦往屯門(置樂花園)紅色小巴線由經營管理。

TOP

咁啱路過就去試下,咁叫收唔到

IMG_20240605_120229.jpg

TOP