幾時會出埋日本plan

TOP

$138/365日,平到喊!!

TOP

紅鴨卡5g 係深圳有幾快?
剩係試過4G mysim 最快有48M

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
ryanhk852 發表於 2023-11-29 11:11


無留意速度,但好似有師兄咁講,接收問題>速度問題。
以自己龍華/福田計,穩定度係中移5G>聯通5G>聯通4G>中移4G 。
中移 --> 鴨聊街
聯通 --> 大陸聯通
中移收唔到5G,好多時4G都無又或者4G LOAD AIR。

如果你係大陸出入的地方收中移4G無問題,咁又4G/5G都無乜所謂。

TOP

中移 5G vs 4G,響國內,唔係快慢問題 (又唔係 DL 幾十G 野) -  而家 5G 訊號穩定過 4G  

會唔會 ...
Louis_gre2 發表於 2023-11-29 12:50

唔係呱,大陸4G咁快收檔?

5g 咁貴,我用唔起喎,咁點算好?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

$138/365日,平到喊!!
kens4 發表於 2023-11-29 13:45

  平到咸  

我係深圳用麥記免費wifi 咋

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

無留意速度,但好似有師兄咁講,接收問題>速度問題。
以自己龍華/福田計,穩定度係中移5G>聯通5G>聯通4G> ...
worldcat 發表於 2023-11-29 14:12

我試過香港中移動一卡兩號係深圳上網,4g 都行到3-40M 左右,幾穩定未斷過線,不過唔平,$48蚊封頂,一分錢一分貨

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

平到咸   

我係深圳用麥記免費wifi 咋

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
ryanhk852 發表於 2023-11-29 15:04



    如果wifi用唔晒,你會否叫店員攞個袋入住外帶?!

TOP

如果wifi用唔晒,你會否叫店員攞個袋入住外帶?!
kens4 發表於 2023-11-29 18:01

可以嘅話,我想㗎

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

唔係呱,大陸4G咁快收檔?

5g 咁貴,我用唔起喎,咁點算好?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
ryanhk852 發表於 2023-11-29 07:01


國內中移,已無分 4/5G 網絡收費。係睇手機支唔支持 5G。

當華為唔出 4G 手機時,就應該真正收皮。
而家係陰 d 陰 d 咁收。廣東電信最陰濕,4G 要有電信的 VOLTE,= 2022 年或打後的機, 5G 機囉

TOP

國內中移,已無分 4/5G 網絡收費。係睇手機支唔支持 5G。

當華為唔出 4G 手機時,就應該真正收皮。
而家 ...
Louis_gre2 發表於 2023-11-29 19:39

乜咁麻煩㗎,好哋哋用緊4g台,4g 手機又要迫人上5g。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP