能否具體講下:

1. "根本無服務"指 ...上唔到網?
2. 哪些位置? 等我地避之則吉。 ...
PN420 發表於 2023-8-5 11:30


佢都冇用過,你叫佢點答你

TOP

我反而覺得 MySim 4G 先至越來越差,很多地方都收吾足格數,又慢,跟一年前相比水準差了。
所以後備咭已轉回用 SoSim ,貴 $5 都要用,反正我不需要带號碼。

via HKEPC Reader for Android

TOP

但就有樣野煩, 要記2個日子,一個係增值日,一個係買plan日
因為佢送既25蚊券係180日後先有,有效期30日
所以 ...
tonyjai 發表於 5/8/2023 11:09


儲值卡有效期同個plan到期日 sosim app/網頁都有顯示,邊使記

TOP

回覆 12# Nightcatcat


    CMHK除左5G真係垃圾~

TOP

成個 3HK 都差左

TOP

成日都顯示收爆但根本無服務。。。
tol4kzk 發表於 2023-8-4 20:08



    都唔出奇,3台都係成日收爆但無服務,更何況sosim呢d2奶台呀

TOP

3hk 同 sosim 收訊差唔多

TOP

3HK未正式甩Band 7走,之後應該仲大鑊

TOP

SoSIM同MySIM都差咗,多人用,個Pool冇加大,預咗係咁。

TOP

3hk 同 sosim 收訊差唔多
goalsp 發表於 2023-8-6 11:39



    因為都係用緊3台網絡,所以網絡都真係收得同樣差

TOP