沒有轉名,從新做一次就得

你鍾意就除名,再做又得,就咁cover左佢又得,唔好諗唔除好蝕底,實際除左名一 ...
NeTZoO 發表於 2023-2-19 16:02


保留號碼半年?

TOP

如沒先取消原實名者, 再實名時系統會顯示此卡已實名

via HKEPC Reader for Android ...
syeung 發表於 2023-2-19 19:19

Oh icic

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2023-2-19 20:19 編輯

回覆 5# ang


擁有權係
跟大卡(儲仔客)
跟登記人(月費)
同實名資料無關
好多人以為實名係比電信商補卡用
sorry 唔係(可能某d mvno會拎黎咁用)
實名資料只係用黎比電信公司keep住比三萬警力同按摸公署查案時用
你唔見大卡一樣要去報驚有報案紙先得
你儲仔轉台一樣要比大卡下手先轉到

TOP

本帖最後由 expedia 於 2023-2-19 20:33 編輯
回覆  ang


擁有權係
跟大卡(儲仔客)
跟登記人(月費)
同實名資料無關
好多人以為實名係比電信商補卡用
so ...
留白兄 發表於 2023-2-19 20:13
做HKM轉台果陣
見到有得剔遺失大卡
唔知會唔會過到關
最後我搵到晒D大卡冇理了

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2023-2-19 20:43 編輯

回覆 14# expedia

儲仔keep大卡係常識
遺失大卡係比月費上台用 (以前支移mnp係唔係都take遺失 因為上台客真係唔會留大卡)
儲仔應該會叫你upload其他證明
Ex 細卡/報案紙
如果唔洗up既咁我是但點個我想要既號碼揀遺失就可以搶左個號碼
(唔建議咁做)

https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E ... C%E8%AD%A6%E5%91%8A

https://orientaldaily.on.cc/cnt/ ... 0727_00176_045.html

以前廢雀奶過野 收個otp唔洗自己比資料就直接拎走人地個number (佢自己同張卡登記試用d資料match)
比人罰左 所以依家要自己填資料同冇大卡要報驚呢樣野嚴格執行

TOP

回覆  ang


擁有權係
跟大卡(儲仔客)
跟登記人(月費)
同實名資料無關
好多人以為實名係比電信商補卡用
so ...
留白兄 發表於 2023-2-19 20:13

其實實名後,已經可證明最後登記擁有者,唔知遲啲電訊商會唔會取消大卡制

TOP

回覆 16# ang


理論上係
實際上未係

TOP

早四年前有多左一張絕版如意通一卡兩號真正0月費,去聯通轉左名比朋友,今日得吾得就吾知

xo

TOP

其實實名後,已經可證明最後登記擁有者,唔知遲啲電訊商會唔會取消大卡制 ...
ang 發表於 2023-2-19 20:33

證明還證明但實名唔係畀電訊商要嚟咁用,係(聲稱)畀正苦啲執法機關用㗎

TOP

保留號碼半年?
Andyios 發表於 2023-2-19 19:36


我記得講過係保留記錄,即係果段時間你曾經用過,唔係個號碼保留

TOP