FYY 當前離線
Banned
TOP
tsubasa1 當前離線
中級會員
xingdec 當前離線
chenbros 當前離線
NeTZoO 當前離線
特級會員
樓主一樓講左唔見左大咭,人地唔肯同佢做囉 FYY 發表於 2021-2-24 11:35
psphknxp 當前離線
madebyp90 當前離線
進階會員
MonChuChu 當前離線
初級會員
轉去imc 不用大咭 tsubasa1 發表於 2021-2-24 11:41
以前一定要有大卡 不過上個月,係禁收sms叫人換card上4G,可能2G就cut 就唔洗大卡 我老豆收到sms都同佢搞na ... madebyp90 發表於 2021-2-25 02:48
不過up完,冇左$38/1GB/30日 data plan