提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

轉去imc 不用大咭

TOP

試下去第二間中移問, 有時D STAFF可以俾你換(俾錢)

TOP

早排屋企人去CMHK問嘢, 結果職員主動幫佢由2G SIM轉4G SIM咭 (冇大咭), 仲免費幫佢增值50蚊, 張咭長期用來打IDD, 轉咗之後IDD變相收貴咗, 我問返屋企人點唔先問下我先轉? 佢話人叫佢轉佢就轉, 好彩查返升級唔收每月2蚊行政費, 不過IDD就貴咗唯有谷住用, 好彩外國親戚都大部份轉晒LINE WhatsApp, 係有少部份長者仲用LANDLINE,所以都少咗打IDD, 搞到張咭長期過1百蚊餘額, 樓主可以試問多幾間, 有可能唔駛大咭都俾換.

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2021-2-24 13:47 編輯
樓主一樓講左唔見左大咭,人地唔肯同佢做囉
FYY 發表於 2021-2-24 11:35


我kabayan 都唔駛比大卡佢睇換nano sim,分店做有白卡儲貨就幫你轉。
$10+比身份証佢keep record

分店可能唔係間間有貨,上佢center 可能會隱陣D同埋可以打去問左先

TOP

去差館報失寫名你係此電話號碼擁有者,用報失紙就可!

TOP

以前一定要有大卡
不過上個月,係禁收sms叫人換card上4G,可能2G就cut
就唔洗大卡
我老豆收到sms都同佢搞nano card(佢本身4G機,用小米 mirco)

不過up完,冇左$38/1GB/30日 data plan

TOP

回覆 11# FYY

我唔敢剪呀,驚剪咗睇唔到 IMEI 號之後仲難搞

TOP

轉去imc 不用大咭
tsubasa1 發表於 2021-2-24 11:41


我知道IMC  mnp 係全程網上搞就可以,係咪只需提供IMEI 號,唔需要提供大咭照片?

TOP

本帖最後由 MonChuChu 於 2021-2-25 04:42 編輯
以前一定要有大卡
不過上個月,係禁收sms叫人換card上4G,可能2G就cut
就唔洗大卡
我老豆收到sms都同佢搞na ...
madebyp90 發表於 2021-2-25 02:48

不過up完,冇左$38/1GB/30日 data plan


https://eshop.hk.chinamobile.com/tc/corporate_information/Prepaid_SIM/prepaid_services/prepaid-services-upgrade4g3g.html
剛剛見到中移個網有返升級3G/4G咭資訊,話換既咭係"升級版"既咭,係額外有返呢啲舊1GB plan。有需要既你可以試下買唔買到。

我之前問屋企附近間中移職員唔肯做,見到原來都有人成功換到咭。咁我再試下問多幾多間,免得過都唔想去拎報失紙。
又或者成功既師兄可唔可以講下你哋係邊間舖唔洗大咭換到咭? Centre 係指客戶中心?

TOP