由富士卡轉會 DOCOMO, 暫時用過一張係 Mvno (8天2GB)  明顯 FEEL 到有4G 速度, 撈野爽過以前好多, 有 ...
countryboy 發表於 2016-1-25 18:24

師兄可否分享下你的mvno SIM card 包裝照片,最好有淘X Link, 如不方便,可PM本人,thanks

TOP

由富士卡轉會 DOCOMO, 暫時用過一張係 Mvno (8天2GB)  明顯 FEEL 到有4G 速度, 撈野爽過以前好多, 有 ...
countryboy 發表於 2016-1-25 18:24


富士VPN左番黎香港,人多用更係慢啦,外國既3G網速 唔一定差過4G,係香港比較特別既者~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實間間差唔多!快慢都係幾M上落!!!
一張半張香港買啦...拍賣DC有好多賣家賣!

TOP

回覆 12# NeTZoO


    Ching,富士吾係Docomo 喎!

TOP

回覆 13# countryboy


    Ching, 你張係mvno, 所以使用經驗係比較好,我朋友1月初用yokoso , 他說簡直係地獄卡。

TOP

回覆 14# aaaaabhk


    Ching, 不同的Docomo 卡,使用經驗真係差很遠!

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2016-1-28 12:00 編輯
回覆  NeTZoO


    Ching,富士吾係Docomo 喎!
leoleoc 發表於 2016-1-28 00:02


14年尾我用富士卡(softbank)晌金澤 over 15M,用富士卡可以直接睇MYTV,上到立山黑部都收到丁點訊號上到網
15年用左3次Docomo鳥取,廣島,福岡,九州等地區 ,係上FB 快,各方面都快,不過最快都係十幾M~

今年新年用中移動 20G ,雖然係3G(都係softbank)順過富士卡,一樣直接睇到MYTV

TOP

How about EZ NIPPON?

APN: mineo-d.jp

TOP

ssp cheapest is $70
200m / 8days
docomo
apn=umobile.jp

TOP