C.K.F. 當前離線
進階會員
原帖由 晴朗 於 2009-9-22 22:39 發表 個 Spec 好似 Omnia 2 強啲喎!!
TOP
bids995 當前離線
初級會員
Inspire 當前離線
原帖由 bids995 於 2009-9-23 17:55 發表 咁3星唔係左手打左手 i8000打i8910
reXxx 當前離線
特級會員
原帖由 C.K.F. 於 2009-9-23 16:50 發表 你係唔係比較 Omnia 2 CPU 800MHz vs. i8910 HD CPU 600MHz
原帖由 reXxx 於 2009-9-23 18:28 發表 8910粒野勁的
noodle 當前離線
Banned
原帖由 rfdingo 於 2009-9-23 13:18 發表 兩部機定位唔同.....無得比較
原帖由 noodle 於 2009-9-23 22:37 發表 所以我都唔明d人成日話i8000快d快d, 我自就係百記比較過兩部機, 應該係i8910快dd, 不過其實兩部都唔同, 一部wm, 一部s60, 真係唔應該比較, 反而同n97比就岩啦! 而且i8910真係比n97優勝好多
musicmatch 當前離線
唔好空肚食早餐