原帖由 晴朗 於 2009-9-22 22:39 發表
個 Spec 好似 Omnia 2 強啲喎!!

你係唔係比較 Omnia 2 CPU 800MHz vs. i8910 HD CPU 600MHz  

TOP

咁3星唔係左手打左手   i8000打i8910

[ 本帖最後由 bids995 於 2009-9-23 17:55 編輯 ]

TOP

原帖由 bids995 於 2009-9-23 17:55 發表
咁3星唔係左手打左手   i8000打i8910

一部智能為主,一部影音娛樂為主
而且呢兩部野都過五千,差唔多...

TOP

原帖由 C.K.F. 於 2009-9-23 16:50 發表

你係唔係比較 Omnia 2 CPU 800MHz vs. i8910 HD CPU 600MHz  


8910粒野勁的

TOP

原帖由 reXxx 於 2009-9-23 18:28 發表


8910粒野勁的




i8910 果粒係 TI OMAP3430 (ARM Cortex A8)
而 Omnia 2 i8000 果粒只係 Samsung S3C6410 (ARM11)
同時脈下, Cortex A8 效能高過 ARM11 接近1倍, 而且兩者係唔同世代產品.

可惜, 很多人只看表面數字, Omina 2 i8000 粒CPU @ 800MHz vs. i8910HD 粒 CPU @ 600MHz,
就以為 Omina 2 i8000 真係勁過 i8910 HD.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 rfdingo 於 2009-9-23 13:18 發表


兩部機定位唔同.....無得比較

both are S60
係咪有多個keyboard就神聖D呢?

TOP

原帖由 noodle 於 2009-9-23 22:37 發表


所以我都唔明d人成日話i8000快d快d,
我自就係百記比較過兩部機, 應該係i8910快dd,
不過其實兩部都唔同, 一部wm, 一部s60, 真係唔應該比較,
反而同n97比就岩啦! 而且i8910真係比n97優勝好多

800MHz vs. 600MHz
D人單比較呢兩兩數字就話 i8000 粒CPU 勁過 i8910 果粒.
真係得啖笑

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

聽講i8910 有NEC PowerVR 3D加速.唔知係咪堅?

TOP