iamck 當前離線
初級會員
原帖由 諾文 於 2009-8-20 19:15 發表 我舊年翻鄉下, 用手指上網, 慢過烏龜, 一睇手指信息, 只支持 GPRS, 結論: 大陸唔係全部地區都開通佐 EDGE 網絡, 一般都衹有一二線城市開通!!
TOP
諾文 當前離線
原帖由 諾文 於 2009-8-20 19:32 發表 只要上面肯出錢, 有邊度唔會覆蓋到呢!?? GPRS 既速度我真係唔敢恭維!! down 個主頁都可以成分幾鐘!!
rapfish 當前離線
中級會員
hkocx 當前離線
進階會員
SoCold 當前離線
mlau 當前離線
bassfranky 當前離線
leewe 當前離線