原帖由 諾文 於 2009-8-20 19:15 發表
我舊年翻鄉下, 用手指上網, 慢過烏龜, 一睇手指信息, 只支持 GPRS, 結論: 大陸唔係全部地區都開通佐 EDGE 網絡, 一般都衹有一二線城市開通!!

香港都唔係全部地方都COVER到EDGE訊號,
要全國收到EDGE訊號實在要求過高。

或者我地習慣在用寬頻,
其實GPRS速度個人認為都接受到


[ 本帖最後由 iamck 於 2009-8-20 19:24 編輯 ]

TOP

只要上面肯出錢, 有邊度唔會覆蓋到呢!?? GPRS 既速度我真係唔敢恭維!! down 個主頁都可以成分幾鐘!!

TOP

原帖由 諾文 於 2009-8-20 19:32 發表
只要上面肯出錢, 有邊度唔會覆蓋到呢!?? GPRS 既速度我真係唔敢恭維!! down 個主頁都可以成分幾鐘!!

一向GPRS都非常睇你自已用的器材同訊號強弱,
我自已用手機做modem連NB用GPRS上網就未至於要load成分幾鐘的問題。

[ 本帖最後由 iamck 於 2009-8-20 19:53 編輯 ]

TOP

我係深圳市中心區上網, 唔通真係部機有問題!??

TOP

EDGE速度快极有限 不过用来睇文字新闻够了

TOP

GPRS = 56K
EDGE = 比56k快2-4倍
3.5G = 第一代寬頻

TOP

我3~4年前仲用緊w810i個陣
已經係鄉下仲要係鄉村地方見到個E字
我鄉下係順德

TOP

我嚮元朗用 edge , 係可以接受喎 當然唔可以同 bb 比,
但一般開一兩個簡單網頁都唔係太慢, 我接受到喎, 好過去圖書館添
仲可以 同 qq 玩 video conf.

TOP

請問各位在大陸時用什麼卡上網?

TOP

之前有師兄介紹在電腦節有隻台灣3.5g modem手指買200蚊
可以行edge,吾知重有無得買

TOP