5530啦,冇理由買一部咁多限制既第一代iphone

TOP

我用5800其實同5530差不多都係S60 5.0
S60 5.0冇野玩..仲有3D game慢到傻
反而iphone唔少野好玩

TOP

2手 iphone起碼比人用左两年 , 你仲可以用幾耐 ?

TOP

係唔係聽/收線制都係熱感?

TOP

所以已經揀左5530

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 paul0923 於 2009-8-20 13:06 發表
但5530得2G, 想問下玩MSN的話會唔會聽唔倒電話?

只有過緊data個陣聽唔到
一無過data個陣就收到電話

我成日都用部5530黎做BT modem
我8月8號買架~ 恭喜你都成為機主XD~

TOP

5530 has black+silver color yet?

TOP

原帖由 atv 於 2009-8-20 09:41 發表
2手 iphone起碼比人用左两年 , 你仲可以用幾耐 ?


買完仲要換電池添

TOP

我都諗住買5530,今日試左一陣,都幾順暢

TOP