野野夜孩子 當前離線
進階會員
TOP
必敗仁 當前離線
自ban
Inactive Member
atv 當前離線
dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
Tsz 當前離線
paul0923 當前離線
Banned
rfdingo 當前在線
原帖由 paul0923 於 2009-8-20 13:06 發表 但5530得2G, 想問下玩MSN的話會唔會聽唔倒電話?
YCW1402 當前離線
dogplus 當前離線
原帖由 atv 於 2009-8-20 09:41 發表 2手 iphone起碼比人用左两年 , 你仲可以用幾耐 ?
bu0913 當前離線