本帖最後由 cccd01 於 2026-3-15 02:09 編輯
今日南山西部電子店只可以交59半年,先可以轉8蚊
kimyiu1029 發表於 2026-3-14 16:30



    請問需要預付幾多?

TOP

請問需要預付幾多?
cccd01 發表於 2026-3-15 01:09


100

TOP

好想開中移動8蚊,但好似個個攻畋都唔同, 有D 就3個月$29 後轉$8 , 有D話要半年 , 剛剛有C兄重話要$59半年先可轉$8 添~

TOP

呢個無辦法,因為唔同時間,可以轉¥8plan嘅方法都唔同。

小弟呢啲幾年前已經轉咗去¥8plan嘅真係幫你唔到

好想開中移動8蚊,但好似個個攻畋都唔同, 有D 就3個月$29 後轉$8 , 有D話要半年 , 剛剛有C兄重話要$59半年先 ...
ballballgun 發表於 2026-3-17 09:14

TOP

呢個無辦法,因為唔同時間,可以轉¥8plan嘅方法都唔同。

小弟呢啲幾年前已經轉咗去¥8plan嘅真係幫你唔到 ...
golfmichael 發表於 2026-3-17 09:33



    我都知,我有扒過小紅書睇下有沒攻畋,除左要你好彩無去到比人屈錢既加盟之外
1.)號碼正常狀態,無欠費、黑名單
2.)沒有其他還未生效的套餐
3.)沒有提交轉台中申請待處理
4.)名下沒有屋企寬頻、有副卡、親情號等其他套餐
5.)套餐合約已到期、優惠已結束
6.)號碼非特殊號碼,如靚號等...
要個$8 PLAN 好似買馬要中條6串1 咁~ 痴線

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(915A0).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(135B3).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

8plan 都咁辛苦,都係上去一轉零月費好過

via HKEPC Reader for Android

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DA0D5).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

8plan 都咁辛苦,都係上去一轉零月費好過

via HKEPC Reader for Android
youhello507 發表於 2026-3-29 11:04



    請問咩叫一轉零月費?

TOP