不是一卡兩號,是大陸聯通小天神卡,月費5蚊人民幣一個月,每個月有1gb數據

我早幾年試過有幾個月會無啦啦收我5蚊香港數據漫遊費,那幾個月我都係有換卡同按左接受

之後幾個月冇換過卡,就冇收多5蚊

有一個月試下特登重新開機按接受,那個月就收多5蚊

而我今年都冇按過接受,就冇再收多5蚊

所以我先會估計係因為"接受",令到佢收多5蚊
asasas999 發表於 2024-6-27 15:11


我都係用小天神卡及 iphone, 記憶中冇俾佢收$5香港數據漫遊費, 反而換SIM 去另一部 iphone 手機時會觸發佢發一個 SMS 收幾毫子.

TOP

我都係用小天神卡及 iphone, 記憶中冇俾佢收$5香港數據漫遊費, 反而換SIM 去另一部 iphone 手機時會觸發 ...
chpyeung 發表於 2024-6-27 15:55


之前有板友講過,一卡兩號扣¥5係無得解決,只能用方法避免。

因為一卡兩號佢當香港網絡係home network,而大部份手機設計,重新開手機後,會容許接駁少量數據作溝通,所以就自動扣左¥5。

大陸單號嚟到香港,佢當漫遊處理,一般手機會鎖數據漫遊,所以便不會發生問題。

暫時可解決的方法
1)把一卡兩號放雙卡手機,數據設定在另一卡,就算開機也不扣一卡兩
號的數據。
2)改APN

TOP

之前有板友講過,一卡兩號扣¥5係無得解決,只能用方法避免。

因為一卡兩號佢當香港網絡係home network ...
superlo 發表於 2024-6-28 14:02



方法1都唔一定得...  而家啲手機懶係聰明咁sim1唔得會試下 sim2...
1卡2由於係香港用處只係電話加sms, 而3G係香港仍有唔錯覆蓋, 所以最好係放返係3G feature phone.

TOP

我副機用華為p30pro..每次換卡放SIM2..有WIFI地方換卡,touch wood 真係未試過收5蚊..不過呢張越黎越少用..申請野都轉晒移從

TOP

方法1都唔一定得...  而家啲手機懶係聰明咁sim1唔得會試下 sim2...
1卡2由於係香港用處只係電話加sms,  ...
mcdull 發表於 2024-6-28 14:08


我長期放SIM2,真係無乜試過收¥5。
試過失敗係手多多換SIM1

TOP

我長期放SIM2,真係無乜試過收¥5。
試過失敗係手多多換SIM1
superlo 發表於 2024-6-28 14:54



    部部機唔同, 而家啲新機懶係智能, wifi 左都會同你用 sim 加速 (有啲可以關, 有啲關左都偷跑)...

TOP

部部機唔同, 而家啲新機懶係智能, wifi 左都會同你用 sim 加速 (有啲可以關, 有啲關左都偷跑)... ...
mcdull 發表於 2024-6-28 06:55

正解+1

TOP

今日用1314零月租 起香港收3台係5G upgrade 咗?

TOP

今日用1314零月租 起香港收3台係5G upgrade 咗?
chrislun 發表於 2024-6-29 15:44



    多謝5蚊

TOP

回覆 189# tp380


    關哂數據 返到大陸收 變返4G 中聯通。。。。。。

TOP