這是什麼app?

via HKEPC Reader for Android
完蛋鳥 發表於 2025-4-1 14:53

netmonster

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

今日上左 IOS 18.4, 都無, 原來 ... 除左手機仲有 ...
#客戶需選用支援5G SA 漫遊的手機;且暫未支持企業客戶

TOP

本帖最後由 user123400 於 2025-4-1 15:58 編輯

回覆 172# citysoho

聽講 iPhone 要等sms 通知去門市換SIM卡

SUCI sim

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 172# citysoho

你有無換SUCI SA SIM?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 162# licson


   

TOP

回覆 175# mmw1984


   
排除 n79,而家唔係 n1 就 n78
n78 通常 60~180 Mbps (非旺區)
n1 就 100 Mbps 以下 luu 如果連到既時候

TOP

現在我部機只收到 NSA

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 172# citysoho


    iphone要換sim卡
an普通月費用戶 舊sim卡已收到sa
我已收到sa, 但滿格信號亦會經常在lte /5g切換,
設置了nr only先維持SA
ps.用緊50gb 中港plan cmhk

TOP

本帖最後由 peterK321 於 2025-4-1 20:41 編輯
回覆  mmw1984


   
排除 n79,而家唔係 n1 就 n78
n78 通常 60~180 Mbps (非旺區)
n1 就 100 Mbps 以下 ...
mmw1984 發表於 2025-4-1 17:27


N79今日企左係中環街市等過馬路果時收到
我入左去問門市,話就算係用IPHONE ,都要有收到個SMS先可以去換卡,所以擺明歧視IPHONE 客了

  BTW...有個題外問題想問,上個月我去泰國用APP熄左漫遊唔想燒數據,早2日返深圳,過左關先發現無服務,即時用另一張漫遊卡開APP撳返漫遊服務(我個PLAN係兩地共用數據),但都係整日上唔到,甚至手動搜都搜唔到網,今日我順便問個STAFF佢答我話一定要係香港啟動左先出得境...究竟係咪真?

TOP

回覆 179# peterK321

我之前打過上熱線問過類似問題,佢哋答我唔使


「今日我順便問個STAFF佢答我話一定要係香港啟動左先出得境...究然係咪真」

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP