FT907 當前離線
進階會員
呢張卡係埋無得換Esim? 竹皮 發表於 2025-9-15 13:37
TOP
wl2003 當前離線
初級會員
fibich 當前離線
其實送畀你嗰10 蚊 就係用來畀每月兩蚊行政費, (半年內自己畀多兩蚊). 我仲用緊hello卡, so far ... FT907 發表於 2024-9-25 01:14
我兩張3G 卡 都換咗4g 喎 免費的 當時收到sms話3G upgrade 了4G 我咪同佢講要換卡, 佢叫我去 ... FT907 發表於 2025-8-28 03:24
你張hello幾時轉會㗎? 我2018過檔hello封面寫3G但之後係自動u/g去4G冇換過卡 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS ... keit 發表於 2025-9-15 03:58
keit 當前離線
42mbps 當前離線
你有呢個舊post又唔用,有hello專題post又唔用,係都要開2個新post問嘢都有嘅...... ... keit 發表於 2025-10-24 13:46
3G Hello卡 免費換4G Hello卡 ?? fibich 發表於 2025-10-24 18:20
hello最大好處 是仲有免費漫遊???? 免費漫遊其他儲值卡也有,另外還有。免收管理費(每月 $2) ... fibich 發表於 2025-10-24 18:16