呢張卡係埋無得換Esim?
竹皮 發表於 2025-9-15 13:37



    無

TOP

回復 169 #keit

哈!我張卡應該係第一代,買返嚟要自己剪咭做nano, 唔係去日本幾個月我都費事換。  之前每次去日本都冇訊號, 而家喺日本4G收sms完全冇問題。

TOP

其實送畀你嗰10 蚊    就係用來畀每月兩蚊行政費, (半年內自己畀多兩蚊).
我仲用緊hello卡,  so far ...
FT907 發表於 2024-9-25 01:14



    hello最大好處 是仲有免費漫遊????

免費漫遊其他儲值卡也有,另外還有。免收管理費(每月 $2)

TOP

我兩張3G 卡   都換咗4g 喎   免費的
當時收到sms話3G  upgrade 了4G  我咪同佢講要換卡, 佢叫我去 ...
FT907 發表於 2025-8-28 03:24



    3G Hello卡   免費換4G Hello卡 ??

TOP

你張hello幾時轉會㗎? 我2018過檔hello封面寫3G但之後係自動u/g去4G冇換過卡

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS ...
keit 發表於 2025-9-15 03:58



    我也是,2019年申請的Hello卡,從那時起一直使用到現在,3G會自動切換到4G  (  無需更換SIM卡!)

TOP

你有呢個舊post又唔用,有hello專題post又唔用,係都要開2個新post問嘢都有嘅......

TOP

你有呢個舊post又唔用,有hello專題post又唔用,係都要開2個新post問嘢都有嘅...... ...
keit 發表於 2025-10-24 13:46


要儲分

TOP

3G Hello卡   免費換4G Hello卡 ??
fibich 發表於 2025-10-24 18:20


起碼兩三年前嘅事啦, 銅鑼灣換嘅

TOP

hello最大好處 是仲有免費漫遊????

免費漫遊其他儲值卡也有,另外還有。免收管理費(每月 $2) ...
fibich 發表於 2025-10-24 18:16


接聽電話,  打出電話要收錢㗎    只不過喺外地可以收到sms啫

TOP